MS Windows
briani 27239
Windows XP Pro smider USB enheder væk..
Fra : Laziter [9440]

Dato : 06-01-04 13:33

Hejsa

Jeg har et lille problem med USB enheder i Windows XP Pro DK..
Det hænder at den glemmer mit tilsluttede Logitech Cordless Desktop Pro, jeg
kan sidde og skrive eller surfe og så lige pludselig kan jeg ikke noget som
helst mere.
Løsningen er så at hive USB stikket ud for en kort bemærkning og derefter
tilslutte det og så kører det igen.

Hvad kan det skyldes? Jeg har opdateret alt mit software til det sidste nye,
både drivere og Win XP.

Åh ja, mens jeg husker det..
Når jeg vil opdatere Windows XP så sender den mig ind på den engelske update
side og ikke den danske.
Jeg ikke hvad jeg har lavet, den plejede ellers at gå ind på den danske
side. Hvordan retter jeg det så den automatisk går ind på den danske side?

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)

Fra : Simon Nielsen

Dato : 06-01-04 18:23

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgyxi.dk> wrote in message
> [...]
> tilslutte det og så kører det igen.
>
> Hvad kan det skyldes? Jeg har opdateret alt mit software til det sidste

Har du Logitecs Itouch driver installeret? De kan godt nogle gange have
problemer med 2K/XP, jeg havde selv cordless desktop deluxe og havde også
den slags problemer, jeg har så senere prøvet at downgrade til et
almindeligt cordless desktop S.E. (black) og der var ingen problemer i XP,
men win2K havde det ikke særligt godt med Itouch driverne, så jeg prøvede at
afinstallere dem og så virkede skidtet igen. Jeg sidder nu med DiNovo media
desktop til bluetooth og det virker meget bedre end det gamle. Ellers så er
Labtec Tastaturer og mus gode eller Microsoft, har aldrig hørt problemer
med disse produkter.

> [...]
> side. Hvordan retter jeg det så den automatisk går ind på den danske side?

Du kan eventuelt være kommet til at sætte din indstillign til Engelsk, gå
ind i kontrolpanelet og find dine lokale indstilligner jeg tror nok at det
hedder "lokale og sprog indstillinger" eller i hvert fald noget med lokale
indstillinger, der skal du så ændre alt hvad du kan finde til dansk og
Danmark.

Mvh
Simon Nielsen