MS Windows
briani 27239
Windows XP problem -- system32
Fra : Simon Nielsen

Dato : 06-01-04 11:49

Hej NG

Jeg har et underligt problem. Hver gang jeg starter min puter åbner den
"C:\windows\system32" og den gør det også selvom min computer har kørt i
længere tid, nu har den kørt i 6 dage, og hver dag når jeg åbner explorer så
åbner den samme mappe (men kun 1 gang om dagen), for mig er der ikke nogen
form for logik, men inden jeg går i gang med den helt store
undersøgelsesprocess så vil jeg lige høre om der er nogen der kender til det
her problem.

Hvis i skal have mere at vide om hvad for noget software jeg har installeret
så må jeg jo se og få det skrevet op.

Mvh
Simon Nielsen

oplysninger om min PC: http://www.siho.dk/pc.htm