SNESTORMEN...
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-01-04 06:58

udeblev igen.... :-|

I hvert fald i Herning.

Kl. 03:00 0 mm sne.
kl. 04:30 5 mm sne.
Kl. 04:45 begyndende isslag.

Jeg kørte kl. 04:45 fra Herning mod Randers.
Hele vejen var der hvidt, men heller ikke mere end lige.
I Randers kl. ca. 06:00 ca. 15 mm sne.

Hvordan ser det ud i resten af landet?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-04 07:02

meddelelse news:btdipp$iog$1@sunsite.dk...

KLIP

> Hvordan ser det ud i resten af landet?

Vejle:

Snevejr let til frisk vind
2 til 5 cm sne
1 grads frost

Klokken er 07:01

Hr. Bjørn

Fra : Møller

Dato : 06-01-04 21:03

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> wrote in message

> "Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev i en
> meddelelse news:btdipp$iog$1@sunsite.dk...
>
> KLIP

> Vejle:
>
> Snevejr let til frisk vind
> 2 til 5 cm sne
> 1 grads frost
>
> Klokken er 07:01

Hvem f.... kan finde på at stå op kl.07.01 med mindre der er
prostataproblemer
--
Møller

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-04 22:59

"Møller" <eam_hvem@hvadprivat.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvem f.... kan finde på at stå op kl.07.01 med mindre der er
> prostataproblemer

Orkkk da, jeg var oppe allerede 6:00 med alm. begyndende
gammelmandsblære.

Men det har du naturligvis kendt til i mange år nu .... allerede...))

Hr. Bjørn

Fra : Verner Johnsen

Dato : 06-01-04 07:49

On Tue, 6 Jan 2004 06:57:47 +0100, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Hvordan ser det ud i resten af landet?

Kl 6.30 var Brønderslev dækket af ca 12 cm fin sne
Der er nu begyndt at fyge .

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : Verner Johnsen

Dato : 06-01-04 08:33

"Verner Johnsen" <vejoh@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Kl 6.30 var Brønderslev dækket af ca 12 cm fin sne
> Der er nu begyndt at fyge .

De 12 cm gælder tilsyneladende kun for min indkørsel og nærmeste omgivelser

Da jeeg kom afsted på arbejde lignede det nærmere noget med 5 - 6 cm

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-01-04 08:37

> [...]
omgivelser

> Da jeeg kom afsted på arbejde lignede det nærmere noget med 5 - 6 cm

Nå, så vender jeg om igen...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-04 07:54

> Jeg kørte kl. 04:45 fra Herning mod Randers.
> Hele vejen var der hvidt, men heller ikke mere end lige.
> I Randers kl. ca. 06:00 ca. 15 mm sne.
>
> Hvordan ser det ud i resten af landet?

Havde i forvejen 5 cm cne og nu er det ved at forsvinde på grund af meget
ubehagelig islag. Det er så glat at man dårligt kan stå på sine ben, så det
giver helt sikkert mange buler.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-04 08:04

Als

Fra : Ole Thomsen

Dato : 06-01-04 07:58

Morten Fruergaard wrote:
> udeblev igen.... :-|
>
> I hvert fald i Herning.
>
> Kl. 03:00 0 mm sne.
> kl. 04:30 5 mm sne.
> Kl. 04:45 begyndende isslag.

Ribe kl. 7:57

Nul sne
-1,7 grader
Isslag

Ole Thomsen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 06-01-04 08:19

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message
> udeblev igen.... :-|
>
> I hvert fald i Herning.

Der er faldet ganske ganske lidt sne i Holstebro (under 1cm).
Da jeg tog hjemmefra 0750 var der spejlblank af islag - alt var glasseret af
is inklusiv dørhåndtaget :)

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Troels Pedersen

Dato : 06-01-04 08:42

Morten Fruergaard wrote:
> Hvordan ser det ud i resten af landet?

Århus:

Let sne, let fygning, ca. 0-1 + grad i byen. Omtrent 2-5 cm sne...
Så det ku være noget værere. Jeg har lige været ringvejen rundt, og folk
kørte heldigvis fornuftigt!

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC

Fra : Karsten Andersen

Dato : 06-01-04 08:43

Tue, 6 Jan 2004 06:57:47 +0100, skrev "Morten Fruergaard" <mit fornavn
@ mit efternavn . com>, på 21 linier, i <btdipp$iog$1@sunsite.dk>, :

>udeblev igen.... :-|
>
>I hvert fald i Herning.
>
>Kl. 03:00 0 mm sne.
0 mm
>kl. 04:30 5 mm sne.
0,1mm ifølge DMI
Kunne dog ikke se de 15 snefnug.
>Kl. 04:45 begyndende isslag.
ingenting ændret.

>Jeg kørte kl. 04:45 fra Herning mod Randers.
>Hele vejen var der hvidt, men heller ikke mere end lige.
>I Randers kl. ca. 06:00 ca. 15 mm sne.

små 10 mm ved 8 tiden

>Hvordan ser det ud i resten af landet?

I Horsens

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : Gert

Dato : 06-01-04 08:55

meddelelse news:btdipp$iog$1@sunsite.dk...
> udeblev igen.... :-|

> Hvordan ser det ud i resten af landet?

tja her omkring Aakirkeby

har vi her kl 8:50
ca 1-2 cm gammel sne
vindmåleren siger 8 m/s fra SSW og tiltagende
temperatur -1,7
og let sky dække

og endnu ikke snevejr eller fygning

--
Med Venlig Hilsen
Gert Ringholm Møller

Fra : Dan Spares

Dato : 06-01-04 13:14

Ingenting i Hvidovre kl. 13.13

Fra : David Bjergsø

Dato : 06-01-04 15:22

Gilleleje (Søborg) kl 15:20

Det sner, middel og der ligger vel et fint tyndt lag sne.............

/David

Fra : Lars Ehlers

Dato : 07-01-04 04:37

mit efternavn . com> wrote:

>udeblev igen.... :-|

Lige hjemkommet fra en tur til Milwaukee og Chicago, kan jeg berette
at der er rigeligt med sne der Og rigtigt dejligt koldt! Jeg
lejede en bil og måtte fjerne en halv meter sne fra bilen, inden jeg
kunne køre nogen steder.... Skulle lige lege lidt i kollegaens Chevy
Suburban, sjovt at lave powerslide med alle fire hjul.

Godt man ikke behøver at bekymre sig om den slags vejr til daglig, jeg
værdsætter de varmere himmelstrøg

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Mogens...

Dato : 16-01-04 18:30

mit efternavn . com> wrote:

>Hvordan ser det ud i resten af landet?

Vi har netop nu 2.5 graders varme, let regn og absolut ingen sne.

/Mogens

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 16-01-04 19:08

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse
>Hvordan ser det ud i resten af landet?
>
> Vi har netop nu 2.5 graders varme, let regn og absolut ingen sne.

Herning: Ingen sne.

Men det ligger maks. 30 km syd på...
Snakkede med en, som havde været 2 timer om ikke særligt langt.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens...

Dato : 16-01-04 19:15

On Fri, 16 Jan 2004 19:08:18 +0100, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Herning: Ingen sne.
>Men det ligger maks. 30 km syd på...
>Snakkede med en, som havde været 2 timer om ikke særligt langt.

Sønnen er netop på vej fra Fredericia til øen - de kører nogle steder
ikke mere end 60 km/t. Andre steder 90...
(manglende snerydning, som dog nu ér startet i Jylland)

/Mogens

Fra : NIL

Dato : 16-01-04 20:10

> Sønnen er netop på vej fra Fredericia til øen - de kører nogle steder
> ikke mere end 60 km/t. Andre steder 90...
> (manglende snerydning, som dog nu ér startet i Jylland)
>

> /Mogens

Hej!

Østerbro, København...desværre ingen sne!
Kun blæsende og støvregnfuldt og klamt og utidigt og og og det er skønt med
en hamrende stærk espresso!

Hilsen
NIL

Fra : Mogens...

Dato : 16-01-04 21:03

On Fri, 16 Jan 2004 20:09:36 +0100, "NIL" <nilau4@yahoo.dk> wrote:

>Østerbro, København...desværre ingen sne!

Desværre !!?

>Kun blæsende og støvregnfuldt og klamt og utidigt og og og det er skønt med
>en hamrende stærk espresso!

OK - sønnen er kommet hjem, så så glat ka' det heller ikke ha' været..

/Mogens

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 16-01-04 21:26

> Desværre !!?

Ja. Der er nogen der godt kan lide sne...

--
Mvh. Morten Fruergaard