MS Windows
briani 27239
Er der ikke en newsreader i Outlook 2002 ?
Fra : *** Christian Thorse~

Dato : 06-01-04 06:03

Er der ikke en newsreader i Outlook 2002 ?

Hvor opretter jeg en konto for nyheder i Outlook 2002, så NG bliver vist ???

Chr.

Fra : Svend

Dato : 06-01-04 08:09

Brug menuen Vis - Gå til - Nyheder og Outlook Express starter.

Svend

"*** Christian Thorsen ***" <christianthorsen@nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:btdfik$633r6$1@ID-139211.news.uni-berlin.de...

Fra : Mithril

Dato : 06-01-04 09:34

"Svend" <sni-n-o-s-pa-m@no-sp-am-cubic.dk> wrote in message
> Brug menuen Vis - Gå til - Nyheder og Outlook Express starter.

Ja og det er jo ikke særlig fedt. Jeg har aldrig fattet hvorfor der ikke er
en newsreader i MS Outlook

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-01-04 22:40

Microsoft ønsker ikke at lave en selv om det er meget efterspurgt.
Noget med at Outlook mest er til firmaer og de ikke har så stor brug
for Newsgrupper.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-01-04 00:18

> Microsoft ønsker ikke at lave en selv om det er meget efterspurgt.
> Noget med at Outlook mest er til firmaer og de ikke har så stor brug
> for Newsgrupper.

Nå, jeg troede det var fordi at de ikke kunne finde ud af at lave en der
understøtter de forskellige anvendte teknologier at de havde opgivet det.

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Paw P Larsen

Dato : 07-01-04 11:14

Jens Peter Karlsen wrote:

> Noget med at Outlook mest er til firmaer og de ikke har så stor brug
> for Newsgrupper.

Hvilket er et argument, der ikke holder. Bl.a. har IBM
omkring 1000 interne nyhedsgrupper. Men så igen... de
bruger Notes til mail og hvad der er af freeware til
Newsgroups.

--
Paw P Larsen | pl @ wer.dk | http://www.plawer.dk/
Først fik jeg Tiscali. Nu vil jeg have Internet!

Scribbles about Cisco 677 security http://plawer.dk/scribbles/