'Hummingbird' Magnetmotor
Fra : Ingolf

Dato : 06-01-04 03:10

Hej og godt nytår.

Så idag et link til en person der mener han har opfundet en såkaldt
magnetmotor. Ifølge hans video, producerer hans magnetmotor mere strøm end
den tilføres. Ifølge kendt videnskabelig logik, kan der ikke skabes mere
energi, end der tilføres, og det gør han også rede for, idet han fortæller
om hvordan motoren "trækker energien ud af magneterne". Han kalder den for
'Sundance Generator'.

Se under 'free electricity'
http://www.innovativetech.us/
"The Hummingbird motor is the most efficient motor known to exist anywhere
in the world. It has been measured to produce as much as 40 times more
output energy than electricity than is used to power it. Another way of
saying it is that this motor has been measured to be 4000% efficient. The
most efficient commercially available motors today are 90% efficient. The
motor is driven from DC batteries. We plan on using some of the power that
the motor produces to keep the batteries fully charged. The motor contains
powerful permanent magnets. We are not claiming to violate the laws of
conservation of energy. However, we are saying that there is a lot that
science doesn't know about permanent magnets and that we are harnessing some
of the power of the permanent magnets in the motor."

Ifølge hans demonstration(på video) beviser hans voltmetre at der skabes
mere strøm end der tilføres.

Video(RealPlayer):
http://www.befreetech.com/media/case.ram
Fra: http://www.befreetech.com

En skeptiker(The International Tesla Electric Company and NUAF?):
http://www.phact.org/e/z/tesla.htm

Se også google for
http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=hummingbird+motor+sund
ance&meta=

Hvad mener i? Kan der 'skabes energi' fra en finurlig magnetisk tingest?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-01-04 09:11

Ingolf wrote:

> Ifølge hans demonstration(på video) beviser hans voltmetre at der skabes
> mere strøm end der tilføres.

Han er noget af en karl. Han har også opfundet en superleder, der virker
ved stuetemperatur, et laserkamera, der kan se gennem mennesker, så man
kan se skelet og organer, og et plastikhus, der kan holde i 2.000 år. Og
man kan lære mere om det hele ved at købe et demonstrationssæt for kun
100 dollar.

Det hele er så langt ude, at det er svært at have medlidenhed med dem
der køber sættet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 06-01-04 17:19

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> kan se skelet og organer, og et plastikhus, der kan holde i 2.000 år. Og
> man kan lære mere om det hele ved at købe et demonstrationssæt for kun

ÅÅRRHJ, han lyder klog. Hvor skal jeg sende de 100 dollar til

> Det hele er så langt ude, at det er svært at have medlidenhed med dem
> der køber sættet.

Nå, så du tror måske ikke på ham? Han har jo ellers optaget "beviset" på
video

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Krumme

Dato : 06-01-04 19:01

Shocking new scientific discovery could save you $1000 or more on your
electric bill Every year

Hmmmm.
Det lyder som overskriften på mange af de mails der dagligt strander i min
mailbox

mvh:
Krumme

Fra : Jeppe Stig Nielsen

Dato : 06-01-04 21:38

Ingolf wrote:

> Hvad mener i? Kan der 'skabes energi' fra en finurlig magnetisk
> tingest?

Nej, naturligvis ikke. Det han beskriver, er umuligt.

hypothesis)" --- Laplace (1749-1827)

Fra : Ulrik Smed

Dato : 07-01-04 02:07

Ingolf wrote:
> We
> plan on using some of the power that the motor produces to keep
the
> batteries fully charged."

Det skriver de sjovt nok meget tit, dem der opfinder den slags.
Det burde ellers være let når man er kommet så langt, mærkeligt
det aldrig er blevet gennemført.

Hvad skulle man iøvrigt med et batteri overhovedet, hvis det
virkede? Man kunne jo bare lade motoren køre direkte på noget af
strømmen.

--
Ulrik Smed,
Denmark, Aarhus

Fra : Rado

Dato : 11-01-04 07:39

On Tue, 6 Jan 2004 03:09:31 +0100, "Ingolf"
<DONT_SPAMingolf@excite.com> wrote:

> [...]
>om hvordan motoren "trækker energien ud af magneterne". Han kalder den for

Galtech Semiconductors http://www.galtech-corp.com/ udviklede for
nogle år siden en motor der kørte på permanentmagneter uden tilførsel
af energi udefra. Ifølge deres udsagn forbruger den 1% af
magnetkraften på et år - magneterne skal så remagnetiseres når de har
mistet kraften.

Se videoklip her:

http://5-dimension.org/members/video/rtzp.html

--