Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
PictureShow
Fra : Leon Johannssen

Dato : 05-01-04 23:14

Hej!
Jeg har for længe siden købt Ulead DVD PictureShow, hvor jeg kan brænde en
CD med en billede serie (jpg), så den kan afspilles på en DVD afspiller. Det
har også virket fint, men nu kan jeg kun klargøre serien, og lige så snart
jeg kommer til den menu hvor de skal gemmes/brændes på en plade går
computeren i baglås, ikke en gang Ctrl+Alt+ Delete virker.

Er der nogen som kan hjælpe mig med dette problem ?????
Hilsen Leon

Fra : emj

Dato : 06-01-04 00:40

On Mon, 5 Jan 2004 23:14:01 +0100, "Leon Johannssen" <oz1ld@pc.dk>
wrote:

>og lige så snart
>jeg kommer til den menu hvor de skal gemmes/brændes på en plade går
>computeren i baglås, ikke en gang Ctrl+Alt+ Delete virker.
>
>Er der nogen som kan hjælpe mig med dette problem ?????

Er du sikker på, at der ikke kører en masse andre programmer på din PC
samtidig. Du skal bruge al din kapacitet til brænding, tror jeg.
Virusprogrammer kan du slå fra imens.

Hilsen emj

Fra : Leon Johannssen

Dato : 06-01-04 01:18

Hej! Tak for svaret.
Jeg har prøvet at lukke alle kørende programmer ned, det hjælper bare ikke,
brænderprogram er Nero,
og det virker fint når jeg bruger det til andre opgaver. Mit styresystem er
windows xp
Hilsen Leon

Fra : John Poulsen

Dato : 06-01-04 01:28

Prøv at slette og geninstallere programmet.

HVIS det ikke virker gælder nedenstående - desværre.

Prøv at sætte XP CD'en og vælg at få din XP repareret.
Hvis det IKKE virker... Red hvad reddes skal - og formattere C:
drevet....
Desværre er det ikke nok "bare" at skylde skylden på Nero :-/.
Det er et eller andet dybt i XP'eren der ikke virker.

Mvh.

John

Fra : emj

Dato : 06-01-04 07:29

On Tue, 6 Jan 2004 01:28:01 +0100, "John Poulsen" <john@nosp.am>
wrote:

>Prøv at sætte XP CD'en og vælg at få din XP repareret.
>Hvis det IKKE virker... Red hvad reddes skal - og formattere C:

Det er da det mest elendige svar, man kan give folk.
Selvfølgelig skal man ikke formattere C, blot fordi man ikke ikke lige
kan finde en fejl.

Hilsen emj

Fra : Bo YA

Dato : 06-01-04 10:46

> Det er da det mest elendige svar, man kan give folk.
> Selvfølgelig skal man ikke formattere C, blot fordi man ikke ikke lige
> kan finde en fejl.
>
> Hilsen emj

Det er desværre et standard svar, man ser mange gange.

Leon, hvis det har virket før så må fejlen jo ligge i noget du har lavet
efter det virkede: Ex. ændring af opsætning, systemgendannelse o.s.v.

Jeg har både Nero og Ulead DVD. Jeg har god erfaring med først at sætte en
blank CD i brænderen, når programmet spør' om den.

PC'en kan godt gå i baglås når den prøver at boote en blank CD op !
Og det undgår du ved først at lægge den i, når programmet popper op med en
besked om at lægge en CD i drevet.

Hvis du ikke har hentet opdateringen fra Ulead's hjemmeside (22 MB), så gør
det.
Den fjerner bl.a. det flimmer der er på nogle billeder, når de vises på en
TV skærm.
http://www.ulead.com/tech/dps/dps_ftp.htm

Hilsen Bo YA

Fra : Leon Johannssen

Dato : 08-01-04 17:51

Hej!
Tak for alle jeres svar.
Jeg har prøvet at afinstallere programmet, og lægge det ind igen, men det
har ikke virket. jeg har selv tængt på at formatere, men det er jo den
sidste løsning, og det vil jeg jo gerne undgå.
Jeg prøver de forslag som i er kommet med, så tak for det.
Hilsen LJ