Hvordan slår man i Max Payne 2?
Fra : Belial

Dato : 05-01-04 22:44

Jeg er kommet til starten af Chapter 3 hvor jeg skal uskadeliggøre en
politimand uden nogle våben, men jeg kan ikke få Max til at slå eller
sparke. Hvad skal man gøre for at få ham til at slå?

Fra : René Lønstrup

Dato : 06-01-04 00:52

Belial wrote:
> Jeg er kommet til starten af Chapter 3 hvor jeg skal uskadeliggøre en
> politimand uden nogle våben, men jeg kan ikke få Max til at slå eller
> sparke. Hvad skal man gøre for at få ham til at slå?

Det kan du slet ikke..

Når du skriver 'Chapter 3', mener du så banen "part 1, chapter 3"
(drømmesekvensen)? I så fald går jeg ud fra at det er scenen i afhørslokalet
du tænker på. Der ligger en pistol på bordet, brug den. Eller hvis det er
scenen før den, med betjentene ved politibilerne, skal du bare lade dem
skyde dig.

Er det derimod "part 3, chapter 1" du tænker på (efter man vågner op på
hospitalet), er det ikke en politimand men en terrorist. Du skal ikke prøve
at slås med ham (det kan du ikke, og du vil bare dø af det), derimod skal du
løbe ud til ham mens han står ved døren, hvorved du slår ham omkuld hvilket
giver dig et lille forspring. Skynd dig gennem den røde dobbeltdør til
venstre og op ad trapperne. 2 etager oppe løber du ud af den røde dør, og
ned ad gangen til venstre. Ind igennem rummet hvor der står "surgery"
ovenover, videre ud og ind hvor der står "recovery". Her løber du ind ad
døren til venstre og gemmer dig bagerst i lokalet. Lidt efter kommer 2
terrorister ind, samt en sikkerhedsvagt der bliver skudt ned af den ene af
dem.. Nu skal du bare spurte hen til hans lig hvor der ligger en pistol som
han tabte. Når du har skudt de to der var efter dig, må du klare dig selv

--
Mvh René Lønstrup
min web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : iddqd

Dato : 06-01-04 01:31

René Lønstrup wrote:
> [...]
> han tabte. Når du har skudt de to der var efter dig, må du klare dig selv

I stedet for at score den dræbte vagts skyder kan man også smutte og
finde vagtstuen, der er lidt mere hardware hvis man synes ærtebøssen er
for lidt

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Belial

Dato : 06-01-04 11:14

> I stedet for at score den dræbte vagts skyder kan man også smutte og
> finde vagtstuen, der er lidt mere hardware hvis man synes ærtebøssen er
> for lidt

Tak til jer begge for svar