MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Outlook - nyheder?
Fra : P.sørensen

Dato : 05-01-04 22:27

Efter at have formatteret og geninstalleret Outlook mangler pludselig
"nyheder" knappen foroven, som tog mig direkte til en nyhedslæser, vistnok
en Outlook ekspress "forbindelse". Er der nogen der lige kan huske hvordan
man får den mulighed sat op?
ps.

Fra : P.sørensen

Dato : 05-01-04 22:29

....og vi taler outlook 2002, sammen med XP home..inden nogen når at spørge)
ps

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 05-01-04 22:38

P.sørensen wrote:
> ...og vi taler outlook 2002, sammen med XP home..inden nogen når at
> spørge)

Så er det vidst noget for gutterne i news:dk.edb.programpakker.ms-office

--
Martin K

Fra : P.sørensen

Dato : 05-01-04 22:55

> Så er det vidst noget for gutterne i news:dk.edb.programpakker.ms-office

nå,er der også sådan èn?! Jamen så futter jeg derover!
Sorry.

Fra : BOH

Dato : 05-01-04 23:13

P.sørensen wrote:
> [...]
> vistnok en Outlook ekspress "forbindelse". Er der nogen der lige kan
> huske hvordan man får den mulighed sat op?

Start internet explorer og vælg tools -> internet options
under fanen programs, skal du indstille hvilket program der bruges til
newsgroups

--
Mvh Morten