MS Windows
briani 27239
At registrere et program
Fra : goofy

Dato : 05-01-04 22:16

Hej NG

Jeg håber jeg er i rette gruppe.
Jeg har købt et program, Anydvd, og fået tilsendt en
registreringsnøgle, men den ligger som en tekstfil
som begynder med:
REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\SlySoft\AnyDVD\Key]

+ 4 linier med en masse tal og bogstaver og skråstreger.

Hvordan får jeg denne reg. ind i programmet?

Al hjælp modtages med tak

Steen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 05-01-04 22:23

On Mon, 5 Jan 2004 22:15:35 +0100, goofy wrote:

> [...]

> + 4 linier med en masse tal og bogstaver og skråstreger.
>
> Hvordan får jeg denne reg. ind i programmet?

Gem filen og giv den - hvis den ikke allerede har - endelsen/efternavnet
..reg
Så skulle Windows gerne vise nogle små blå terninger som ikon.
Dobbelklik på den og der vil blive spurgt om du vil tilføje informationerne
til registreringsdatabasen.

Hvis du vil ind i registreringsdatabasen og kikke, så led efter filen
regedit.exe Men lad være mad at slette alt for meget derinde

--
Mvh. Lars