Siden kan ikke vises
Fra : Brizz

Dato : 05-01-04 20:36

Har en maskine, ellere retterer mine sviger har en dell maskine som ikke kan
vise bla. www.tjaereborg.dk . Mange andre sider kan den godt vise men nu er
det lige den vi skulle bruge. Alle opdateringer er hentet. og java virtuel
machine er installeret også. Er der nogen der har nogen idéer til hvad det
kan være?`
Mvh Brian

--
www.gronaerten.dk

Fra : Stig Nygaard

Dato : 05-01-04 21:10

Hej

Brizz wrote:
> [...]
> machine er installeret også. Er der nogen der har nogen idéer til hvad det

Jeg kan lige umiddelbart se at der en fejl i deres frameset. Koden
angiver 2 frames, men definerer kun én. Måske er det det som får nogle
browsere til at stå af? (jeg formoder symptomet er en blank side?).
Siden kan sikkert ses hvis man går direkte til
http://www.tjaereborg.dk/default.aspx.
Gør evt. Tjæreborg opmærksom på problemet.

Hverken min Mozilla, Internet Explorer eller Opera browser havde nu
problemer med at vise siden selvom den er syntaktisk forkert. Der bliver
i øvrigt heller ikke brugt Java på siden, så det vil intet hjælpe at
installere det.

Mvh Stig
www.rockland.dk

Fra : Brizz

Dato : 05-01-04 21:23

> [...]
> problemer med at vise siden selvom den er syntaktisk forkert. Der bliver
> i øvrigt heller ikke brugt Java på siden, så det vil intet hjælpe at

Den viser den klasiske side med "siden kan ikke vises" på min egen er der
ingen problemer.
Det er under win 98. og jeg selv kører XP pro dk

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Stig Nygaard

Dato : 05-01-04 21:35

Hej

Brizz wrote:
> Den viser den klasiske side med "siden kan ikke vises" på min egen er der
> ingen problemer.
> Det er under win 98. og jeg selv kører XP pro dk

Jeg kører også Win98 uden problemer. Hvilken browser (incl. version)
bruger han?
Det lyder nu i øvrigt mere umiddelbart som åndsvag opsætning af deres
webserver end som selve webkodens skyld.

Mvh. Stig
www.rockland.dk