MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP og ændre skærmfrekvens
Fra : Henning Lund

Dato : 05-01-04 19:42

Hvorfor kan jeg ikke ændre frekvensen for skærmen i fejlsikker tilstand.
Jeg har meget brug for at prøve at ændre det da knægten ødelagde sit
gamle skærmkort her idag ved at jokke i ledningen til skærmen, det
eneste vi havde på lager var et woodo 3 kort og den kan kun lave et
brugbart billede i fejlsikker tilstand, hvis jeg starter xp normalt kan
man intet se på skærmen for ene streger der går vandret over skærmen.
Jeg formoder det er frekvensen det er galt med. Eller?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : morten

Dato : 05-01-04 20:00

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> man intet se på skærmen for ene streger der går vandret over skærmen.
> Jeg formoder det er frekvensen det er galt med. Eller?

sæt opløsningen ned.

Morten

Fra : Henning Lund

Dato : 05-01-04 21:14

morten wrote:

> sæt opløsningen ned.

Hjælper ikke men da jeg afinstalerede kortet og lod windows geninstalere
det igen så kørte det pludselig.