MS Windows
briani 27239
Udførsel af program under nedlukning
Fra : Christian Simonsen

Dato : 05-01-04 19:29

Hej gruppe

Jeg søger en måde hvorpå der kan udføres en bat-fil under nedlukning af win
xp pro. Dvs det samme som startup-folderen - bare modsat.

På forhånd tak

Christian

Fra : BOH

Dato : 05-01-04 22:41

Christian Simonsen wrote:
> [...]
>
> Jeg søger en måde hvorpå der kan udføres en bat-fil under nedlukning
> af win xp pro. Dvs det samme som startup-folderen - bare modsat.

Hejsa

Jeg går ud fra at den er i workgroup (ikke domain)

Vælg Start -> Run (kør)
gpedit.msc

I træet i venstre side udvider du Computer Configuration -> Windows
Settings -> Scripts
Dobbeltklik på Shutdown-script ikonet i højre side..
Herefter skal du faktisk blot browse dig frem til dit script...

--
Mvh Morten