Bundkort med 64Bit PCI?
Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 05-01-04 18:06

Hej

Jeg har lidt problemer med at finde bundkort med 64bit PCI slot's uden det
er en xeon eller et dual-bunkort...findes dette slet ikke eller leder jeg
ikke hårdt nok?

Så helst det var et P4 bundkort, men jeg har lidt mine tvivl om hvorvidt der
findes en chipsæt der kan klare disse krav...?

På forhånd tak...

MVH
Thomas

Fra : Mikkel

Dato : 05-01-04 18:48

Thomas Eg Jørgensen wrote:
> Hej
>
> Jeg har lidt problemer med at finde bundkort med 64bit PCI slot's
> uden det er en xeon eller et dual-bunkort...findes dette slet ikke
> eller leder jeg ikke hårdt nok?

Jeg har aldrig stødt på et og jeg har da ledt en del, inden jeg købte mit
7505 baserede bundkort.
Og dog, her er et:
http://www.tyan.com/products/html/trinitygcsl.html
men der er ingen AGP port

De fleste dual bundkort kan sagten køre med kun een CPU !

> Så helst det var et P4 bundkort, men jeg har lidt mine tvivl om
> hvorvidt der findes en chipsæt der kan klare disse krav...?

Det bliver nok svært !

Mikkel