DVD Pusheren i DR Kontant
Fra : Martin Trier Lund

Dato : 05-01-04 17:33

Hej

Jeg er blevet kontaktet af en DR journalist, der laver research omkring DVD
Pusheren.
Forbrugerprogrammet Kontant er åbenbart druknet i henvendelser fra folk
inklusive undertegnede, der på forskellig vis har penge i klemme hos DVD
Pusheren.
Måske tager de emnet op allerede på næste tirsdag, det bliver interessant at
se, hvad det hele ender med.

Mvh
Martin

Fra : Don G.

Dato : 05-01-04 19:12

"Martin Trier Lund" skrev...

> [...]
> klemme hos DVD Pusheren.
> Måske tager de emnet op allerede på næste tirsdag, det bliver
> interessant at se, hvad det hele ender med.

Jeg synes det er en glædelig nyhed!
Det er nok den bedste måde at få spredt budskabet om DVDpusherens
forretningsmetoder på. På ingen måde er jeg ude på at lave
"hekseafbrænding", men når man gentagne gange bedrager folk, så må man tage
ansvaret og leve med konsekvenserne, IMHO.

Har selv på denne indirekte opfordring skrevet til Kontant og givet min
version med - mange bække små...

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Lars_Lauridsen

Dato : 19-01-04 17:44

"Martin Trier Lund" skrev d. 05-01-04 17:33 dette indlæg :
> Hej

Kom det så d. 5.? Har det været bragt op? Og kan det ses igen?

Mvh.
Lars

http://www.kandu.dk/

Fra : Jess Møller

Dato : 19-01-04 18:09

"Lars_Lauridsen" <Lars_Lauridsen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Kom det så d. 5.? Har det været bragt op? Og kan det ses igen?
>
> Mvh.
> Lars

Der var ikke noget om det i Tirsdag, men tror ikke det blev til noget...
Nu når han gået konkurs er der ikke meget historie i det...
Jeg har ihvertfald ikke hørt fra dem igen...

Jess Møller