Den nye Scorpio... !
Fra : Ukendt

Dato : 05-01-04 16:04

Hvis Ford Europe beslutter at genoplive Scorpioens afløser, bliver det
garanteret en euro-version af den nye Ford Five Hundred:

http://www.cardesignnews.com/autoshows/2004/detroit/highlights/index2.html
(Næstøverste billede)

Den passer jo perfekt ind i formsproget for 'vores' Forder i Europa.

(Var 'ed noget, Jan, Brian m.fl.?

Desuden er der mange andre spændende nyheder - se selv.

--
Venligst,
Lars Vestman

Fra : Fly Christensen

Dato : 05-01-04 16:47

Den ligner en Passat på hormoner.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-04 17:01

> Den ligner en Passat på hormoner.

Alle biler ligner hinanden på et eller andet plan, eller detalje, så det er
der jo ikke noget nyt i.

--
Venligst,
Lars Vestman

Fra : jan@stevns.net

Dato : 05-01-04 17:27

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> skrev :

>Den ligner en Passat på hormoner.

præcis som passat'en ligner en Mondeo

Der er ikke megen "Scorpio" stil over den femhundredelas

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 05-01-04 18:40

jan@stevns.net wrote:

> præcis som passat'en ligner en Mondeo

Er det ikke den anden vej rundt, Passaten kom da før den
faceliftede Mondeo..

--
Hygge..
Thomas

Fra : JS

Dato : 05-01-04 18:43

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> præcis som passat'en ligner en Mondeo

Ah, det er vel omvendt eftersom Passaten kom først. Det andet er ikke fair
over for VW!

Fra : jan@stevns.net

Dato : 05-01-04 18:57

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev :

>Ah, det er vel omvendt eftersom Passaten kom først. Det andet er ikke fair
>over for VW!

Om den ene kom før den anden eller omvendt , er da ligemet - de ligner
hinanden ...

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-04 19:54

> Om den ene kom før den anden eller omvendt , er da ligemet - de ligner
> hinanden ...

vel fordi Ford hyrede VW's designchef til at tegne den nye mondeo

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : JS

Dato : 05-01-04 20:31

> Om den ene kom før den anden eller omvendt , er da ligemet - de ligner
> hinanden ...

Ja, det er det da, men som mangeårig Passat-freak er det lidt en torn i øjet
at Ford har fået så stor succes med efterligne en Passat.

Fra : Olesen

Dato : 05-01-04 20:44

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det er det da, men som mangeårig Passat-freak er det lidt en torn i
øjet
> at Ford har fået så stor succes med efterligne en Passat.

Designmæssig, måske ja, køredynamisk, nej, -der er Forden', som resten
af familieflokken overordnet velkørende, langt foran VW. MEN den
nye Golf retter vidst op på dêt.

Det sjove ved Golfen er, at de første test vidnede om
dårligere plastkvalitet, men nu er den pludselig 'som før'...

Fra : jan@stevns.net

Dato : 05-01-04 21:36

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev :

>Ja, det er det da, men som mangeårig Passat-freak er det lidt en torn i øjet
>at Ford har fået så stor succes med efterligne en Passat.

det er da kun på ydersiden - underneden er den vist skruet anderledes
godt sammen...... i det mindste kan den bremse ;)

Jeg har ikke noget specielt mod VW, blot er de efterhånden kommet
ganske langt fra deres ophav ( Volks-Wagen )

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 05-01-04 18:34

> Den ligner en Passat på hormoner.

Eller en Lexus LS430

-M

Fra : [8700] Brian Mark Ma~

Dato : 05-01-04 17:21

Nej tak du - jeg holder mig til Mercedes - og den gamle Peugeot (der bliver
skrottet til næste syn)....

Mvh.
B. Madsen

Fra : Mikael L

Dato : 05-01-04 17:26

"Vestman" <vestman at adslhome danmark> skrev i en meddelelse
> Hvis Ford Europe beslutter at genoplive Scorpioens afløser, bliver det
> garanteret en euro-version af den nye Ford Five Hundred:

Det er jo ligegyldigt hvad de laver, så vil den være væsentligt pænere end
den gamle.

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-04 18:18

> Hvis Ford Europe beslutter at genoplive Scorpioens afløser, bliver det
> garanteret en euro-version af den nye Ford Five Hundred:

Så må man også håbe at de beslutter at smide det træ-look på interiøret ad
h...... til
Eller kunne den da være fin nok, hvis ikke de stopper en motor under 3L og
250 HK i hullet.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 05-01-04 18:36

Vestman wrote:

> Hvis Ford Europe beslutter at genoplive Scorpioens afløser, bliver det
> garanteret en euro-version af den nye Ford Five Hundred:

Nøøh, en Ford Passat..

--
Hygge..
Thomas

Fra : René Lønstrup

Dato : 05-01-04 19:09

Thomas Strandtoft wrote:

> Nøøh, en Ford Passat..

Med Opel Avensis lygter

Desuden, - er det bare mig, eller er der ikke noget Aston Martin over den
røde Mustang i bunden af siden?

--
Mvh René Lønstrup
min bil: 1985 Toyota MR2 1,6i 16v

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-01-04 18:26

> [...]
ml
> (Næstøverste billede)
>
> Den passer jo perfekt ind i formsproget for 'vores' Forder i Europa.

Jepz - men *hvis* den kommer herover bliver det sikkert en meget - ehh -
_interessant_ pris...

--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Olesen

Dato : 06-01-04 21:06

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Jepz - men *hvis* den kommer herover bliver det sikkert en meget - ehh -
> _interessant_ pris...

Uha ja, Ford har endelig lært af VW, at kvalitet har sin pris *S*