Avalon
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-01-04 14:39

Nu har jeg efterhånden ledt efter subject mange steder, men jeg har endnu
ikke kunne finde den på DVD. Jeg ved at der er udgivet en 2-disc udgave med
Polsk DTS 6.1 lyd og engelske undertekster. Den vil jeg meget gerne have
fingrene i. Nogen der kan anbefale et sted den kan købes?

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-01-04 15:29

Kan denne shop og udgave bruges til noget?:
http://www.dvdasian.com/cgi-bin/dvdasian/14131.html?id=YN3iWgiD

Fra : Anders Petersen

Dato : 05-01-04 15:41

Lars Hoffmann wrote:
> Kan denne shop og udgave bruges til noget?:
> http://www.dvdasian.com/cgi-bin/dvdasian/14131.html?id=YN3iWgiD

Halløjsa. Der var den jo. Eller - næsten. Det er den koreanske udgave, men
det burde jo ikke gøre den store forskel hvis de ellers har brugt den samme
digitale master. Det underbyder under alle omstændigheder alvorligt de
12800Yen man skal af med for den originale japanske udgivelse. ^_^

- Anders P.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-01-04 22:37

Anders Petersen escribió / skrev

> Hall›jsa. Der var den jo. Eller - n‘sten. Det er den koreanske
> udgave, men det burde jo ikke g›re den store forskel hvis de ellers
> har brugt den samme digitale master. Det underbyder under alle
> omst‘ndigheder alvorligt de 12800Yen man skal af med for den
> originale japanske udgivelse. ^_^

Jeg læste en anmeldelse der roste overførslen til skyerne. 10/10 på
billed lyd og det hele. Uheldigvis er disk 2 på japansk med koreanske
undertekster og det kan man jo ikke bruge til så meget (

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : nd

Dato : 05-01-04 19:41

> Kan denne shop og udgave bruges til noget?:
> http://www.dvdasian.com/cgi-bin/dvdasian/14131.html?id=YN3iWgiD

Eller

http://www.axelmusic.dk/list?searchstring=avalon&searchMediaType=2

vh

nd

---

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-01-04 22:34

nd escribió / skrev

> Eller
>
> http://www.axelmusic.dk/list?searchstring=avalon&searchMediaType=2

Jeg burde måske have sagt at som udenlandsdansker kan jeg ikke rigtigt
bruge danske butikker til noget. Ellers flot at axelmusic har alle de
udgaver af filmen.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Anders Petersen

Dato : 06-01-04 00:12

Lars Hoffmann wrote:
> nd escribió / skrev

> Jeg burde måske have sagt at som udenlandsdansker kan jeg ikke rigtigt
> bruge danske butikker til noget.

Nåmmen så er det jo godt at størstedelen af Axel Musics varelager netop ikke
er i danmark, men Nordamerika. ^_^
De sender faktisk internationalt, og hvis du bruger indgangen
www.axelmusic.com istedet for .dk skulle du sagtens kunne bestille selvom du
er i udlandet. Held og lykke.

> Ellers flot at axelmusic har alle de
> udgaver af filmen.

Ja, de er ikke helt uefne, efterhånden.

- Anders P.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-01-04 01:29

> [...]

> netop ikke er i danmark, men Nordamerika. ^_^
> De sender faktisk internationalt, og hvis du bruger indgangen

Ok, tak for tippet, men jeg kan se at de ikke har DTS versionen af
filmen til rådighed. Jeg kan godt leve uden en disc fyldt med japansk
ekstramateriale, men jeg kan ikke leve uden DTS ES.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Anders Petersen

Dato : 05-01-04 15:36

Lars Hoffmann wrote:
> [...]
> 2-disc udgave med Polsk DTS 6.1 lyd og engelske undertekster. Den vil
> jeg meget gerne have fingrene i. Nogen der kan anbefale et sted den

Mmm. Oshii goodness.

Har du checket charmes.de?
De har den, ihvertfald. Jeg kan dog ikke umiddelbart gennemskue om det er
2-disc udgaven. Umiddelbart ser det også ud som om der kun er tale om Dolby
Digital 5.1-lydspor. Den Miramax'ske udgave findes også hos DVDsoon.com, men
der er vist de samme specs.

Det eneste sted jeg har set den udgave du omtaler, er på CDjapan.co.jp, men
det er som bekendt ikke just billigt at importere japanske medier:

http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=BCBJ-866

- Anders P.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-01-04 22:31

Anders Petersen escribió / skrev

> Det eneste sted jeg har set den udgave du omtaler, er p†
> CDjapan.co.jp, men det er som bekendt ikke just billigt at
> importere japanske medier:

Ufff, 120 amerikanske bananer er lige 5 gange mere end den pris jeg har
regnet med at bruge.