MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
PÅ forhånd tak til alle som hjælper mig
Fra : uh

Dato : 05-01-04 13:42

hej med jer

godt nytår

min norton internet security er logget på og enablet med vil så ikke hente
ogf læse fra news serveren news.inet.tele.dk?????

HJÆLP

så norton firewall kan kører og lade news serveren kører igennem --uden jeg
skal logge mig helt ud af internet sercurity 2004???

PÅ forhånd tak til alle som hjælper mig

Mic

Fra : Snuden

Dato : 05-01-04 15:27

On Mon, 5 Jan 2004 13:42:12 +0100, "uh" <munni@post9.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>så norton firewall kan kører og lade news serveren kører igennem --uden jeg
>skal logge mig helt ud af internet sercurity 2004???

Sæt en regel op i NIS der tillader trafik på port 119 mellem din PC og
den newsserver du benytter.
--
Snuden