MS Windows
briani 27239
Ændre tid og dato
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 05-01-04 11:18

Jeg har en hel del filer, hvor jeg skal have ændret tid og dato.

Hvordan gør jeg nemmest det ?

Windows XP pro dk

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Leony

Dato : 05-01-04 15:02

In news:3ff939f5$0$141$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Michael Lund Sørensen <laeses_ikke@gromit.dk> typed:

> Jeg har en hel del filer, hvor jeg skal have ændret tid og dato.
> Hvordan gør jeg nemmest det ?

Total Commander skulle kunne gøre det.
http://www.ghisler.com/

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-01-04 15:10

In article <3ff939f5$0$141$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
laeses_ikke@gromit.dk says...
> Hvordan gør jeg nemmest det ?

Uden at være helt sikker, men måske Total Commander kan gøre det (den
kan så meget i den retning)...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Rudi Stegen

Dato : 05-01-04 16:22

Hej Jesper G. Poulsen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Uden at være helt sikker, men måske Total Commander kan gøre det
> (den kan så meget i den retning)...

Du kan roligt være sikker

Man markerer de filer/foldere, man vil have ændret - og hvis ingen er
markeret, så er den, markøren står på og vælger "skift attributter",
hvorefter <http://stegen.dk/temp/tc-attrib.gif> dukker op.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 05-01-04 23:05

Rudi Stegen skrev :

> [...]
>
> Man markerer de filer/foldere, man vil have ændret - og hvis ingen er
> markeret, så er den, markøren står på og vælger "skift attributter",

Takker - den er downloadet nu og vil blive prøvet/brugt.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp