Problemer med bredde af indhold i IFRAME..~
Fra : Daniel Grau

Dato : 05-01-04 03:09

Hejsa igen

Jeg har nu her til aften fået lavet det meste af min side...
Er dog stødt ind i et problem...:

Jeg har en iframe midt på siden (ja, ved godt at der er nogle der
er imod iframes, men i dette tilfælde er det altså klart det
nemmeste :P ), hvori alle mine billeder er... Har angivet bredden
af selve frame'en (som i kan se i mit stylesheet) - samt angivet
bredden på indholdet...

Har tidligere prøvet at poste for at sætte overflow-x til
hidden... Hjælper ikke... :S

Har derefter fundet ud af at det er min scroolbar der er
problemet...
På de sider med billeder hvor der er scrollbar, så er mit indhold
jo bredere end selve min iframe, og så kommer der en vandret
scrollbar...
Prøvede så at angive bredden af mit indhold en smule mindre, så
der lige var plads til min scrollbar i højre side... Flot så det
ud, men så kom jeg jo til at kigge på siderne som IKKE havde
lodret scrollbar - der var tomt ude til højre...

Håber virkeligt der er nogen der kan hjælpe mig her - er
VIRKELIGT på bar bund...

For en god ordens skyld får i også liiige et link til siden:
www.graus.dk/fester/index.htm

Håber jeg fik gjort problemet klart for jer - ellers kan det
ihvertfald ses på siden - i alle opløsninger, samt de fleste
browsere (opera og netscape samt self IE testet)...

Mvh
Daniel

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Vebel

Dato : 05-01-04 11:21

Daniel Grau <grau@graus.dk> skrev:

> Har angivet bredden af selve frame'en (som i kan se i mit
> stylesheet) - samt angivet bredden på indholdet...

Det er jo netop at du har angiver bredden på indholdet der
giver dig problemerne - lad være med det!

Se også mit svar på dit forrige indlæg.

--
Allan
http://html-faq.dk