Zalman CNPS-7000A-Cu og diverse AMD-bundko~
Fra : Jack L.

Dato : 05-01-04 02:50

Hej gruppe.

Nogen som kan få følgende køler:

Zalman CNPS-7000A-Cu

... til at passe i følgende bundkort UDEN at rokke på kondensatorerne, etc.:

EPOX 8RDA3+

ASUS A7N8X Deluxe

På billeder af især EPOX-bundkortet ser det ud til at cpu-socket'en er meget
tæt på den anden profil som køler syd/nordbroen.

--
Mvh / Best regards,
Jack, Copenhagen

The email address is for real. :)

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 05-01-04 13:32

"Jack L." <jack_nospam@nospam.dk> wrote in message
> [...]
meget
> tæt på den anden profil som køler syd/nordbroen.

Hejsa

Prøv at kig her
http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps7000a-462_motherboard_list_eng.html

der står at ved det eopx bundkort, skal clip klippes af før den passer. Men
prøv at kig på den url, der står hvilke bundkort der er kompatible og hvilke
ikke er og hvad man evt kan gøre for at køleren bliver kompatibel med
bundkortet. Derudover sidder min zalman også lidt hen over chipset
kølerprofilen, dog med 1-2 cm mellemrum. Køre zalman på intel board.

Hygge

Dorthe

Fra : Jack L.

Dato : 05-01-04 14:22

> [...]
> bliver kompatibel med bundkortet. Derudover sidder min zalman også
> lidt hen over chipset kølerprofilen, dog med 1-2 cm mellemrum. Køre

Hej Dorthe, det link overså jeg vist så tak skal du have. :)

Jeg ved ikke hvilket bundkort du har, men det lyder som at Zalman-køleren
/ER/ et monster. *g*