Hvilke Abb er billigst
Fra : Dragnet

Dato : 04-01-04 16:20

Hej, jeg skal bruge et mobil abb.

Krav til det:

Der skal være GPRS
Der skal være en udgående smtp server til email.
Billige SMS og MMS
Og så skal det selvfølgelig osse være billigt at snakke

Hvilket mobilselskab gør det billigst?

Fra : Fischer

Dato : 04-01-04 17:25

> [...]
> Der skal være en udgående smtp server til email.
> Billige SMS og MMS
> Og så skal det selvfølgelig osse være billigt at snakke

Det kan man ikke svare på uden at kende dit nøjagtige forbrug - både GPRS,
SMS, MMS og minutter tale.

Nogle bud kunne være CBB, CBB+ eller Telmore.
Men hvis du sender ekstremt mange SMS kunne det også være Telia Express.

Så flere oplysninger .....

*Fischer

Fra : Kenneth Rugaard

Dato : 04-01-04 20:06

"Dragnet" <trashmaill@[remove]andos.dk> wrote in news:bt9avs$6lu$1
@sunsite.dk:

> Hej, jeg skal bruge et mobil abb.
>
> Krav til det:
>
> Der skal være GPRS
CBB Pt. koster det intet at bruge GPRS, men hvor længe gør det så
det.

> Der skal være en udgående smtp server til email.
Det er har alle mobilselskaber, eller man kan bruge en via sit
domæne.

> Billige SMS og MMS
Her er priserne rimelig ens, 15-20 øre pr. sms 1,99-3 kr. pr mms.
Igen er det CBB og Telmore der kæmper.

> Og så skal det selvfølgelig osse være billigt at snakke

Her er CBB billigt hvis man vælger deres CBB+ så er prisen kun 69 øre
pr. min. men det koster så lige 199 kr. at blive medlem af deres
+gruppe, Telmore koster 85 øre pr. min, og der kan jo tales en del
for 199.

> Hvilket mobilselskab gør det billigst?
Et lille plus til CBB indtil der skal penge på bordet for GPRS. Men
ellers ville jeg vælge Telmore, og jeg kører så med CBB som et
suplement til mit telmoreabon. så jeg altid kan gøre det billigst.

Fra : Peter

Dato : 06-01-04 11:10

Husk at det koster kr.99,- at oprette sig til GPRS hos Telmore, hvor
det er gratis hos CBB MObil.

MVH

Peter