Backpacker 3 vids:mscv problem
Fra : Adrian Chifor

Dato : 04-01-04 17:51

hej alle sammen, har et lille problem, når jeg prøver at køre backpacker 3,
får jeg meddelsen vids:mscv decompressor ikke fundet. Der er lyd på. Hvis
jeg trykker "mellemrum" går den derefter bare ud af spillet, fandt et link
på google angående dette problem men det kunne ikke hjælpe, jeg bruger
windows xp pro, nogen der ved hvad jeg kan gøre?

På forhånd, tak

Fra : wilburt

Dato : 06-01-04 08:11

"Adrian Chifor"'s problem:
Jag hade liknande problem och vände mig till panvision support och
fick följande svar:

"Hej.
På sidan
www.backpacker3.com
finns en uppdatering, som du bör plocka hem och installera.
Observera att du måste se till så att den installeras på samma plats
som spelet.
Den kommer sedan att automatiskt hämta hem uppdateringen
Prova det så håller jag tummarna för att det ska ordna sig."

Det hjälpte mig så jag hoppas att det också löser ditt problem.
Om inte, vänder du dig direkt till panvision support. Det tar några
dagar innan svaret kommer, men det kommer.

wilburt

Fra : DJ_Adrian

Dato : 06-01-04 23:31

hej du..jeg d/l opdateringen fra backpacker3.com. Den melder stadig samme
fejl, men nu kan jeg i det mindste komme ind i spillet og spille det, så det
er godt nok, tak for hjælpen

Adrian