Musik til "I huleboernes verden" fra DR2
Fra : Gaby

Dato : 04-01-04 15:40

Kære NG og godt nytår til alle

I forbindelse med udsendelsen "I huleboernes verden" som blev vist på DR2 i
den forgangne uge har der været et stykke klassisk musik, som blev spillet
når der var "forsmag" på programmet. Ved nogen hvad det er for et stykke
musik så vil jeg blive utrolig taknemmelig

Mange varme hilsner
Gabrielle

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 04-01-04 20:17

> [...]
>når der var "forsmag" på programmet. Ved nogen hvad det er for et stykke
>musik så vil jeg blive utrolig taknemmelig

Er ret sikker på det var Prokofievs "Dance of the Knights" fra Romeo og Julie.

Fra : Gaby

Dato : 05-01-04 11:47

"Jesper B. Nielsen" <no@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Er ret sikker på det var Prokofievs "Dance of the Knights" fra Romeo og
Julie.

Det er i gang med at blive undersøgt - tusind tak :0)