Hyggetræning i Viborg - Randers - Århus om~
Fra : Kim Christensen

Dato : 04-01-04 20:54

Da jeg lige er blevet godkendt til en servicehund (Jubii), vil jeg høre om
nogen kender et godt sted at gå til lidt hygge træning i Viborg - Randers -
Århus området.

Stedet skal være egnet til en kørestol og hunden er en 3 årig Tervueren.

/Kim

Fra : Lou

Dato : 04-01-04 23:25

"Kim Christensen" <newz@REMOVEmesleepy.dk> wrote in message news:<3ff86f4e$0$154$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> Århus området.
>
> Stedet skal være egnet til en kørestol og hunden er en 3 årig Tervueren.

hej...

jeg har selv gået i schæferhundeklubben i randers og var meget glad
for det.
www.kreds11.dk

der er gode adgangsforhold til arealerne og klubhuset er også egnet da
der ingen trapper er!

De træner ( da jeg gik der ) tirsdag, torsdag og lørdag og samles om
søndagen til hyggetræning på selctræner basis...

mvh
Lou

Fra : Kim Christensen

Dato : 04-01-04 23:48

"Lou" <odin@paradis.dk> wrote in message

> jeg har selv gået i schæferhundeklubben i randers og var meget glad
> for det.
> www.kreds11.dk

Linket virker desværre ikke.

> der er gode adgangsforhold til arealerne og klubhuset er også egnet da
> der ingen trapper er!

Lyder rigtigt godt.

> De træner ( da jeg gik der ) tirsdag, torsdag og lørdag og samles om
> søndagen til hyggetræning på selctræner basis...

Men hvad siger de til at det er en Tervueren og ikke en Schæfer? Er
Schæferhundeklubben ikke kun for Schæferhunde?

/Kim

Fra : Lou

Dato : 05-01-04 10:14

> hej...

> Linket virker desværre ikke.

schaeferhund.dk\kreds11.htm

det skulle virke...de har ingen selvstændig hjemmeside mere, men
ligger under hovedklubben...

formanden hedder Tommy Sørensen tlf.: 86 49 67 49

BRK. er: Søren Iversen tlf: 86 44 00 32 / 23 83 71 73

Klubhuset: 86 41 15 71
Langvangen 10, 8900 Randers

Jeg håber at dette hjælper...

> Men hvad siger de til at det er en Tervueren og ikke en Schæfer? Er
> Schæferhundeklubben ikke kun for Schæferhunde?

Jo klubben er for schæferere og schæferligendende hunde...Jeg tror
ikke det er noget problem når det drejer sig om en Tervueren, men du
kan jo prøve at snakke med dem... )

jeg håber du får noget ud af det!

mvh
Lou