Gebyr ved omregistrering??
Fra : BHR

Dato : 04-01-04 17:51

Hvad er det nu lige det koster at omregistrere en campingvogn der har
nummerplade??

Skal den til syn når den ar 3½ år gammel?

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-04 22:25

> Hvad er det nu lige det koster at omregistrere en campingvogn der har
> nummerplade??

400,-

Priser mv. på www.bilsyn.dk

Mvh. Per.

Fra : BHR

Dato : 04-01-04 22:43

> 400,-
>
> Priser mv. på www.bilsyn.dk

Jeg kan ikke se at det drejer sig om omregistrering af campingvogn. Prisen
på 400 kr. dækker vist nok et syn - ikke en omregistrering??

Er der nogen der kan fastslå ot det alligevel er 400 kr.??

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-01-04 23:17

"BHR" <bhrFJERN@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på 400 kr. dækker vist nok et syn - ikke en omregistrering??
>
> Er der nogen der kan fastslå ot det alligevel er 400 kr.??

Nej du kan spare 20 kr. Prisen er 380 for omregistrering.
http://www.politi.dk/nummerplader/Side_1_registrering_og_priser.htm#1.4.%20B
etaling

Kurt

Fra : Jaks

Dato : 04-01-04 23:24

> [...]
> på 400 kr. dækker vist nok et syn - ikke en omregistrering??
>
> Er der nogen der kan fastslå ot det alligevel er 400 kr.??

Synede min CV 02.10.2003 for ejerskifte og følgende afgifter blev betalt -
400 kr. for syn ved Statens Bilinspektion, og Motorkontoret ville så lige
have de 380 kr. for omregistrering - SÅ man kan jo sige at prisen for en
omregistrering ved ejerskifte = 780 kr.

evt. se http://www.police.dk/nummerplader/Side_1_registrering_og_priser.htm
, hvor jeg langt nede på siden fandt dette lille udklip

Ejerskifte
For ejerskifte af et registreret køretøj betales 380 kr.

Mvh
Jens B. Olsen

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-04 16:24

> Jeg kan ikke se at det drejer sig om omregistrering af campingvogn.
Prisen
> på 400 kr. dækker vist nok et syn - ikke en omregistrering??

Ups. Det var da vist en smutter, undskyld.
Men så ved du da hvad et syn koster, hvis det skulle blive aktuelt...

Mvh.
Per.

Fra : BHR

Dato : 05-01-04 19:22

Så mangler jeg blot lige at vide om en 3½ år gammel CV skal synes ved
omregistrering??

Fra : Jaks

Dato : 05-01-04 20:05

> Så mangler jeg blot lige at vide om en 3½ år gammel CV skal synes ved
> omregistrering??

Ups det glemte jeg da vist

Campingvognen skal synes ved ejerskifte hvis den er over 5 år gammel.
Derefter kan den skifte ejer i de næste 2 år uden og skal synes.
Hvis den er over 10 år gammel kan den skifte ejer i 1 år efter sidste syn,
uden at skulle synes
Er vognen under 5 år kan den frit skifte ejer uden syn.

Mvh
Jens B. Olsen

Fra : BHR

Dato : 05-01-04 21:33