Hvilken alarm i en 206'er?
Fra : Thomas Jensen

Dato : 04-01-04 22:01

Hejsa!

Jeg ville gerne have en alarm i min 206'er. Peugeot vil have godt 2600 kr
for en original og det syntes jeg er lidt meget - specielt når både
startspærre og fjernbetjent centrallås er standard.

Jeg vil gerne kunne bruge den originale fjernbetjening og startspærre. Hvad
skal jeg købe ? Er jeg nødt til at grave dybt i tegnebogen og købe en
original. ?

-Thomas

Fra : Paw Jensen

Dato : 05-01-04 06:37

http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=001-002-00007100

Hvis du VIL benytte din originale håndsender.

Alternativt kan du bruge

http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=001-001-03182600

Og så benytte alarmens håndsender til at styre din centrallås.

Paw

Fra : Thomas Jensen

Dato : 07-01-04 21:20

Hejsa!

> http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=001-002-00007100
>
> Hvis du VIL benytte din originale håndsender.

Den har jeg set på, men den koster kun et par 100'rede mindre en den
originale der så tilgængæld passer til bilen.

> Alternativt kan du bruge
>
> http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=001-001-03182600
>
> Og så benytte alarmens håndsender til at styre din centrallås.

Så skal jeg have lavet nye nøgler, da sender til centrallåsen er indbygget i
nøglen - derfor ønsket om at styre alarmen fra den originale fjernbetjening.

-Thomas