Passer VW GolfII TD 5 trins gearkasse på 1~
Fra : Kim

Dato : 04-01-04 18:47

Jeg har en 5 trins gearkasse 4S årg. 91 til salg i den blå avis, og jeg har
fået en henvendelse fra een ,som har en Golf II 1,6 benzin.årg. 85 som
spørger mig om den passer på hans bil,og jeg ved det ikke helt, og spørger
derfor her, ved nogle det ???
På min 4S gearkasse mangler gearskifter(brugt til anden gearkasse) Kan han
bruge den fra hans 4trins gearkasse ?? og er der noget med at motorophæng på
gearkassen skal laves om??

Mvh. Kim

Fra : phk

Dato : 04-01-04 20:22

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
han
> bruge den fra hans 4trins gearkasse ?? og er der noget med at motorophæng

Gearkassen kan godt flyttes over men du får 2 probs:

Gearingen. For lidt omdrejninger til en benzinbil.
Forbindelserne. Men det kan sagtens lade sig gøre. Spørg VW hvad du skal
bruge.

--
Per, Esbjerg