Sidespejls dims på Ferrari Enzo
Fra : Brizz

Dato : 04-01-04 16:23

Nu har jeg i lang tid haft et billede af en ferrari enzo liggende som
baggrund på min puter. Under sidespejlet (venstre side) sidder der en lille
sort dims som jeg kan forestille mig ikke er mere end 1 cm eller 2. (sagt
med Piet Van Deur stemme) Hvad er dette....
Det er ikke en quiz for jeg kender ikke selv svaret....derfor dette indlæg.

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : Mogens...

Dato : 04-01-04 16:37

On Sun, 4 Jan 2004 16:23:11 +0100, "Brizz" <nogen@microsoft.com>
wrote:

> [...]
>sort dims som jeg kan forestille mig ikke er mere end 1 cm eller 2. (sagt
>med Piet Van Deur stemme) Hvad er dette....

Åbning af dør...

/Mogens

Fra : Brizz

Dato : 04-01-04 16:45

> Åbning af dør...

Det løgn???

Det må jeg bare have lavet på min passat også

mvh Brian

---
www.gronaerten.dk

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 04-01-04 16:50

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Det løgn???

Nopes. Fås også til TVR. :)

-M

Fra : John Sahl

Dato : 04-01-04 17:05

Morten Lorenzen wrote:
> Nopes. Fås også til TVR. :)

dk.binaer.motor ? tak

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Mogens...

Dato : 04-01-04 17:06

On Sun, 4 Jan 2004 17:04:49 +0100, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>dk.binaer.motor ? tak

Har du da aldrig set sådan noget IRL?
(hang op af en Enzo, da vi var på Le Mans, 2003...)

/Mogens

Fra : John Sahl

Dato : 04-01-04 17:12

Mogens... wrote:
> Har du da aldrig set sådan noget IRL?

Har jeg faktisk ikke, jeg kommer sjældent så fine steder

> (hang op af en Enzo, da vi var på Le Mans, 2003...)

Hils næste gang du ser ham ;c)

Fra : Brizz

Dato : 04-01-04 17:11

> dk.binaer.motor ? tak

Kan jeg ikke men vil gerne mail til dig... du kan maile til mig på
brian-snabela-gronaerten-dot-dk

og du kan vel selv regne ud at - skal væk og oversætte de forskellige tegn

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 04-01-04 21:49

> dk.binaer.motor ? tak

Jeg leder som en gal, men kan ikke finde noget billede :(
Men jeg har en video (2mb) fra TopGear, den smider jeg i Dk.binaer.motor nu.
:)

-M

Fra : Brizz

Dato : 04-01-04 21:57

> Jeg leder som en gal, men kan ikke finde noget billede :(
> Men jeg har en video (2mb) fra TopGear, den smider jeg i Dk.binaer.motor
nu.
> :)

Har heller ikke lagt den der for min news server har ikke binaer. men
mailede dem til ham

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk