MS Windows
briani 27239
USB problem
Fra : Jan Tønder

Dato : 04-01-04 17:52

Hej gruppe.

Kører Windows XP professional med SP1 installeret. Hver gang jeg tilslutter
et eksternt drev via min USB (altså en harddisk, flashpen eller mit kamera),
så resetter PC'en efter at den har genkendt den eksterne enhed og skal til
at installere den. Ellers har jeg ingen problemer med USB hvor både printer
og scanner kører fint.

Har ikke haft problemet før at jeg har måttet installere ny harddisk da den
brændte af - dvs. problemet er opstået efter at jeg har geninstalleret min
PC med den nye harddisk der ellers kører fint.

Hvad kan der være galt?

Jan

Fra : Peter

Dato : 04-01-04 21:08

"Jan Tønder" <jan-tonderNOSPAM@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> brændte af - dvs. problemet er opstået efter at jeg har geninstalleret min
> PC med den nye harddisk der ellers kører fint.

Højreklik på denne computer/vælg egenskaber/Avanceret/start og
genoprettelse/Indstillinger/ Fjern flueben i genstart automatisk.

Dette fjerner ikke dit problem, idet rebooten sandsynligvis blot bliver
afløst af blå skærm, men på den har du måske en mulighed for at læse hvorfor
du
får fejlen.

Peter B

Fra : Jan Tønder