MS Windows
briani 27239
Fast ikonstørrelse i XP
Fra : Peter Jensen

Dato : 04-01-04 16:36

Det generer mig at ikonstørrelsen ændrer sig i XP. Det er specielt i
Kontrolpanelet at udseendet ændrer sig fra Ikoner til Detaljer. I
Stifinderen vil jeg ha' Detalje størrelse og i Kontrolpanelet Ikon
størrelse. Kan det lade sig gøre?

Peter Jensen

Fra : Exit

Dato : 04-01-04 21:00

Gå ind i egenskaber for proceslinjen vælg faneblad Menuen start
maker klassisk ver.
Størrelsen på ikoner:
Åben denne computer klik på ikonet visning (har en lille pil ned)
vælg den indstilling der passer dig.
Jeg håber det var det du mente. ellers skriv igen.

Fra : Peter Jensen

Dato : 05-01-04 20:09

Det var ikke helt det jeg mente. Det der irriterer mig lidt er at ikonerne i
f.eks. Kontrolpanelet ændrer sig i størrelsen for hver gang maskinen
startes. Jeg vil helst ha' den størrelse i kontrolpanelet som Windows kalder
Ikoner og i Stifinderen den størrelse som hedder Detaljer. Det kunne lade
sig gøre i Windows 2000. Det er som om Windows XP selv bestemmer.

Peter Jensen