MS Windows
briani 27239
Adobe Acrobat 6.0 altså ikke Readeren
Fra : Søren

Dato : 04-01-04 16:35

jeg har en registreret udgave på min harddisk desværre er cd-rommen blevet væk under
flytning og der er gået kuk i opgraderingen,
der spørges efter en opgraderingsfil og hvad hedder den og vil nogen give mig den ?

vh Søren

Fra : Palle Jensen

Dato : 04-01-04 16:50

Søren wrote in news:bt9bs0$5dt$1@sunsite.dk:

> [...]
> cd-rommen blevet væk under
> flytning og der er gået kuk i opgraderingen,
> der spørges efter en opgraderingsfil og hvad hedder den og vil

Hvorfor holdt du ikke tråden ovre i alt.dk.warez

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 04-01-04 17:42

Palle Jensen wrote :

> Hvorfor holdt du ikke tråden ovre i alt.dk.warez

Er det denne tråd du mener?

<3ff7c626$0$69967$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>

--
Jesper Stocholm