Spg. vedr. trådløs netværk
Fra : Jensen

Dato : 04-01-04 21:44

Hej NG

Via mit arbejde har jeg følgende:

En adsl forbindelse tilkoblet en boks, ved ikke hvad det er for noget
hardware, men der er 4 stik i. De 2 stik er til arbejdet og de andre 2 er
til brug for resten af familien.

Mit problem er nu at jeg har 3 PC'er i huset, 1 til arbejdet og 2 til
familien. Skal jeg så have 2 trådløse routere der er koblet til min
"arbejdsboks"? Eller kan man få en router med 2 RJ 45 kabeler til
"arbejdsboksen" og så route trafik fra arbejdspc'en gennem arbejdsstikket og
anden trafik gennem familiestikket?

Håber i forstår ovenstående

Tak

Fra : Mads Bahrt

Dato : 04-01-04 21:51

Jensen wrote:
> Via mit arbejde har jeg følgende:
>
> En adsl forbindelse tilkoblet en boks, ved ikke hvad det er for noget
> hardware, men der er 4 stik i. De 2 stik er til arbejdet og de andre 2 er
> til brug for resten af familien.
Hvis du fortæller hvad der står på boksen, ved nogle i gruppen måske
hvad det er. Derved er der langt større grundlag for at hjælpe dig.

MVH
Mads