Fjerne statuslinjen i browseren?
Fra : NetHead

Dato : 04-01-04 21:28

Kan nogen fortælle mig om det kan lade sig gøre at fjerne
statuslinjen i browseren når man åbner siden?

På forhånd tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Janus Høi

Dato : 04-01-04 21:50

"NetHead" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kan nogen fortælle mig om det kan lade sig gøre at fjerne
> statuslinjen i browseren når man åbner siden?

Er det såpdan noget du tænker på?:

http://dynamicdrive.com/dynamicindex8/popwin.htm
--
Janus

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 04-01-04 21:55

NetHead skrev:

> Kan nogen fortælle mig om det kan lade sig gøre at fjerne
> statuslinjen i browseren når man åbner siden?

Hvis du åbner siden med javascript (som pop op) - så ja (forudsat
at browseren tillader det). Ellers er svaret nej.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Benny Nissen

Dato : 06-01-04 01:00

"NetHead" <mail@mail.dk> wrote in message news:bt9t0e$i3d$1@sunsite.dk...
> Kan nogen fortælle mig om det kan lade sig gøre at fjerne
> statuslinjen i browseren når man åbner siden?

Hvis du bruger IE så klik på menupunktet View og fjern fluebenet ved Status
bar.

.... for det er forhåbentlig ikke min browser du vil til at pille ved ?

--
Benny