Nokia 6600 va 9110
Fra : Heine Christensen

Dato : 03-01-04 19:20

Hej

Nogle her der ved om en Lader fra en 9110 kan bruges på en 6600?

Laderen hedder ACP-9E og leverer 6,2V DC 720mA

HC

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 04-01-04 05:30

On Sat, 3 Jan 2004 19:19:51 +0100, Heine Christensen
<hc_remove_@teamhm.dk> wrote:

> Hej
>
> Nogle her der ved om en Lader fra en 9110 kan bruges på en 6600?
>
> Laderen hedder ACP-9E og leverer 6,2V DC 720mA

Det er jeg ret sikker på at den godt kan.
Nokia har lavet det så smart at man uden videre kan bruge den ene lader
til den anden telefon. Jeg bruger selv min lader fra min 9110 på min 7650
og det fungerer perfekt.

Du skal ikke være bange for at prøve. Hvis ikke man kan så skriver
telefonen bare
OPLADER IKKE og der sker ikke noget. Hvis stikket passer fra den gamle
lader, selvfølgelig
må du ikke bruge vold, så kan du roligt prøve. Du kan ikke brænde noget af.

Du skal ikke tage dig af strøm og spænding, hvis stikket passer kan du
IKKE brænde noget af. Dette gælder selvfølgelig kun hvis du bruger en
lader som Nokia selv har lavet
til mobiltelefoner.

Enten virker det eller også sker der ingenting.

Steven

--
Min mailadresse er for tiden ikke offentligt tilgængelig
grundet for meget unødig spam på min adresse.