bluetooth, kan denne hvad jeg vil <--- se ~
Fra : HansErik Jakobsen

Dato : 03-01-04 18:14

Kan jeg med denne bluetooth dongel, overføre billeder fra min tlf, til
computere, og kan jeg overføre billeder, spil, og themers mm fra computeren
til telefonen.

link
http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1695017891

MVh thor

Fra : BorreBoy

Dato : 03-01-04 18:22

"HansErik Jakobsen" <Fjern-hej-hd@email.dk> skrev i en meddelelse
> Kan jeg med denne bluetooth dongel, overføre billeder fra min tlf, til
> computere, og kan jeg overføre billeder, spil, og themers mm fra
> [...]

Ja - ved dog ikke hvor god netop DEN er.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre

Fra : Sabine Ernst

Dato : 03-01-04 18:51

Jeg ved ikke med den der, men jeg har en trust BT180, (den samme som BT 120
bare med længere rækkevide) den virker perfekt til min nokia 3660 også med
pc suite....

Med Venlig Hilsen

Sabine

Fra : Nikolaj Hviid

Dato : 04-01-04 22:53

Hey har købt denne dongle fra zitech:
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=132696 ´. Funger helt fint med
synk, overførelse osv. (også en t610) det med spillene tror jeg dog ikkke
kan lade sig gøre.

Mvh.
Nikolaj

Fra : Hornbech

Dato : 05-01-04 13:22

Hvorfor skulle den dog ikke virke til at overføre spil når den virker til
alt andet.

Mvh
René

Fra : Nikolaj Hviid

Dato : 05-01-04 18:44

fordi samtlige programmer jeg har prøvet til bluetooth kan åbne
hukkomelsesområdet (mapper) med billeder, lyde og temaer, men altså ikke
spil. Desuden kan du ved de nævnte ting på telefonen få adgang ti en menu
hvor du kan sende dem fra, dette kan du heller ikke ved spil. Sikkert pga.
copyright og andet.

Mvh.
Nikolaj

Fra : Hornbech

Dato : 05-01-04 21:52

Jeg anvender godtnok ikke Bluetooth til min t610 min IR port. Og jeg kan
også sende spil til den. og jeg har kun IR driveren kørende altså ikke noget
softwate andent en at XP finder min mobil når den er i nærheden.

Fra : Nikolaj Hviid

Dato : 06-01-04 06:33

Okay hvor har du spillene fra+
Mvh.
Nikolaj

Fra : Hornbech

Dato : 06-01-04 08:47

Der findes sider hvor man kan hente den ned fra. men ellers kan man jo hente
dem med de forskellige download programmer som findes.