e700 eller z600??
Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 02-01-04 18:14

Hej.
Jeg står og skal købe ny mobil, og er i tvivl om jeg skal vælge Samsungs
e700 eller Sony Ericssons z600.
z600 har blandt andet bluetooth som tæller en del på min skala, men jeg har
en fæl mistanke om at samsungs e700 har en højere opløsning i de billeder
man tager??
Jeg vil blive rigtig glad hvis nogen har erfaringer med disse 2 telefoner,
eller som kan nævne mærkbare forskelle på de 2 modeller.
På forhånd tak.

Jimmy Nielsen

Fra : Manse

Dato : 02-01-04 20:34

Hejsan

He He, har selv brugt en del tid på netop disse modeller tjek
http://www.samsunghandphones.com/index.htm læs også på www.mobildebat.dk

Havde E700 haft blåtand havde valget været ret nemt, har til gengæld et
meget bedre kamera og er ellers en lækker lille sag...

Z600 er også en lækker lille tyk sag, kameraet er ikke specielt godt, men
har blåtand........

de små detajleforskelle må du selv læse dig til........................

Lige hælder jeg selv mest til E700

Manse

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 03-01-04 01:05

Tusind tak for de fede links... desværre har de bare bragt mig endnu mere i
tvivl, for NØJ en forskel der er på billederne... Ærgeligt eftersom jeg
havde bestemt mig for z600... nu er jetg igen i tvivl :(

Jimmy