Q: Nokia 6600
Fra : Henrik \(8600\)

Dato : 02-01-04 12:27

Hej og godt nyt år

Jeg starter nyt job på mandag og det vil jeg fejre med
at give mig selv en mobilos....

Den skal kunne tage gode billeder så konen kan se hvad jeg laver,
jeg kommer til at være MEGET hjemmefra

Jeg har overvejet en SE T610 men dét bliver det ikke,
billedkvaliteten er simpelthen FOR ringe...

Den næste jeg overvejer er Nokia 6600, i al fald er
opløsningen bedre, men jeg kan ikke se eksempler taget med 6600
på nokias hjemmeside.

Så:
1. Kunne du sende mig et par billeder og et film klip, så jeg selv har
mulighed for at vurdere om det er godt nok.

2. Der er jo så vidt jeg ved jo Blue Tooth i 6600, er der en der ude
der har erfaringer med hvor godt / skidt det virker med Jabra BT 200?

Skriv til mig på dkREMOVETHIS8008@hotmail.com

Mvh Henrik Andersen

Fra : vibaek78

Dato : 11-01-04 14:34

Billedernes kvalitet kan vel sammenlignes med et rimeligt webcam.
Jeg er tilfreds til det jeg bruger min Nokia 6600 til ...

Den er god at bruge når man er ude at handle og ser noget. Knips et
billede og sender det retur til firmaet. Så kan man hurtigt få svar om
det er noget man skal købe med hjem, da det er nemmere at visualisere
end forklare...

Den virker fint med Jabra BT 200...

Det tog godtnok noget tid at få dem til at connecte. Spørg mig ikke
hvorfor? Men jeg kæmpede med at få dem til at binde sig til hinanden.
Til sidst lykkedes det.

De passer fint sammen

/Thomas Meijer

http://www.kandu.dk/