Hvad koster det at ringe til en mobil
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 31-12-03 14:40

Når man snakker mobilpriser er det altid fra Mobilen til andre, men hvad
koster det egentligt at ringe TIL mobilen fra fx TDC fastnet og Tele2
fastnet ?

Hvor finder jeg priser for det ?

Godt nytår og tak for hjælpen.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-12-03 14:43

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> wrote in message
> Når man snakker mobilpriser er det altid fra Mobilen til andre, men hvad
> koster det egentligt at ringe TIL mobilen fra fx TDC fastnet og Tele2
> fastnet ?
>
> Hvor finder jeg priser for det ?

Kig på din udbyder´s hjemmeside....

Normalprisen er vist 1,75,- om dagen og det halve om aftenen.. Altså dyrere
at bruge fastnet telefonen om dagen, når man skal ringe til mobil...

Fra : JMo.

Dato : 31-12-03 14:50

http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_priser_ind

http://www.tele2fastnet.dk/wrap.asp?content=2100priseridk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-01-04 20:40

JMo. skrev :

> http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_priser_ind
>
> http://www.tele2fastnet.dk/wrap.asp?content=2100priseridk

Tak til jer begge.
Det er jo en pris der ikke focuseres ret meget på og ca 1,60 kr er da et
pænt stort tal !

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Flemming Joensson

Dato : 02-01-04 11:49

> Tak til jer begge.
> Det er jo en pris der ikke focuseres ret meget på og ca 1,60 kr er da et
> pænt stort tal !

Jep, og det er den eneste grund til at jeg stadig har en fastnet telefon.
Synes ikke jeg kan være bekendt at bede familie og andre folk betale så
meget for at ringe til mig - hvis jeg alligevel er hjemme.

Mvh.
Flemming