Smarttalk: Jeg betaler for at _modtage_ sm~
Fra : Hov-Hov

Dato : 31-12-03 14:16

Hej..

Jeg kunne ikke forstå hvorfor jeg pludselig brugte så mange penge på min
mobilkonto, så jeg var inde at tjekke mit forbrug.

Fra den 16/12-03 er der vist gået kludder i smarttalks system. Her betaler
jeg 18 øre en masse gange. Der hvor der plejer at stå telefonnr. står der
ingenting. Jeg har en mistanke om at jeg betaler for statusrapport og for at
_modtage_ sms'er.

Mistanken bygger jeg på flg: Den 25.12.03 sendte jeg kun 1 sms (under 160
karakterer). Forbrug iflg. Smarttalk:

25.12.2003 [mobilnr xx xx xx xx] 10:47:25 0,18
25.12.2003 [ingen modtager ] 10:47:36 0,18
25.12.2003 [ingen modtager ] 11:25:58 0,18

Kl. 10:47:25 sendte jeg sms'en. Kl. 10:47:36 kan godt passe med at jeg
modtager statusrapporten. Kl. 11:25:58 ved jeg med 100% sikkerhed at jeg
modtog en sms fra den jeg sendte til.

Er der andre der har været ude for nogen ligende??

Smarttalk har lukket idag, men jeg skal i hvert fald have en forklaring på
det efter nytår!!

Godt nytår

Johnny

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 31-12-03 15:13

Hej Hov-H.. Øh, Johnny..

> Jeg har en mistanke om at jeg betaler for statusrapport
> og for at _modtage_ sms'er.

Takker for din mail. Din mistanke holder stik. Var inde og tjekke mine
modtagne beskeder, og jeg modtog beskeder præcis på de tidspunkter, hvor der
ikke er noget tlf. nummer.. Jeg modtager ikke statusrapport, så der er ikke
noget der.

Nå.. Så skal man til at hive fat i Smarttalk. Det er sgudda træls.. Håber de
kommer sig over de børne-sygdomme meget snart..

Pas på fingrene her klokken 00:00... ;)

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-12-03 15:47

"[ B@CHFiRE ]" <Thrash@SpamSuxBig-Time.com> wrote in message

> Pas på fingrene her klokken 00:00... ;)

Det sker helt automatisk.. nettet bryder sammen og det er næsten altid
umuligt at ringe, sms´se osv de første 15 minutter i det nye år....

Men der er sikkert gang i sms pengemaskinen.. med alle de kædebeskeder folk
sender rundt, og beder om at sende videre...

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 31-12-03 16:02

Heysa Bjarke,

> Det sker helt automatisk.. nettet bryder sammen og det er
> næsten altid umuligt at ringe, sms´se osv de første 15
> minutter i det nye år....

Hehe.. Ja, det kan der jo være noget om.. Men jeg mente nu
fyrværkeri-mæssigt.. )

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 01-01-04 05:00

On Wed, 31 Dec 2003 15:47:13 +0100, Bjarke Hansen
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

> Men der er sikkert gang i sms pengemaskinen.. med alle de kædebeskeder
> folk
> sender rundt, og beder om at sende videre...

Ja de er, også i andre sammenhænge, snotirriterende.
En ting er helt sikkert, jeg bryder altid den slags kæder
og gør det med vilje. Det er simpelthen det værste pengespild.
Jeg betragter altid den slags beskeder som spam der bare venter
på at blive slettet.

Steven

--
Min mailadresse er for tiden ikke offentligt tilgængelig
grundet for meget unødig spam på min adresse.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-01-04 16:58

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in

> Det sker helt automatisk.. nettet bryder sammen og det er næsten
> altid umuligt at ringe, sms´se osv de første 15 minutter i det
> nye år....

Enkelte steder i landet har der været flere timer lige omkring
midnat hvor mobilnettet var ude af stand til at gennemføre en
samtale.

"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)

Fra : Johnny

Dato : 02-01-04 09:52

Henrik Stidsen wrote:
> [...]
>

> Enkelte steder i landet har der været flere timer lige omkring
> midnat hvor mobilnettet var ude af stand til at gennemføre en

Ja, der var "knald" på netværkene nytårsaften - se evt.
http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=18298

--
Mvh. Johnny
Telefoner: Siemens MC60/S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-01-04 22:14

Johnny <johnny_fjern_alt_efter_navnet@inpulse.dk> wrote in

> Ja, der var "knald" på netværkene nytårsaften - se evt.
> http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=18298

Det ser ud til der har været lidt blandede oplevelser.

Fra : Hov-Hov

Dato : 01-01-04 16:18

Hej

> Takker for din mail. Din mistanke holder stik.

Hvis jeg når det ringer jeg i morgen. Jeg poster svaret fra smarttalk her i
gruppen.

Johnny