3510i og ingen højtaler efter displayskift
Fra : Sorensen

Dato : 31-12-03 12:24

Jeg har skiftet display på datterens 3510i og nu er der ingen højtaler
længere. Ok, så tager jeg bare den fra den defekte display, tænkte jeg, den
ved jeg virker, men den virker ehller ikke på det nye display Hvad er der
galt?? Jeg har købt displayet hos cell-shoppen, men den er måske af tvivsom
kvalitet, selvom den kostede 270,-. Er der hjælp at hente herinde???

Ib

Fra : Sorensen

Dato : 31-12-03 12:41

Jeg har fundet fejlen. Højtaleren var "sunket" lidt i sin leje, så den ikke
ramte kontakterne.