Hvilken butik skal jeg vælge... vil købe e~
Fra : Jan Romme

Dato : 30-12-03 14:38

Hej NG.

Nu er det på tide, at jeg får købt mig den Sony Ericsson Z600, som jeg har
kigget på længe (prisen for den er også faldet en smule). Ifølge
Mobilpriser.dk er der 4 butikker, der kører med omtrent samme pris, men da
jeg ikke tidligere har købt en mobil over nettet, vil jeg lige høre jer, om
der er nogen der har gode/dårlige erfaringer med de pågældende
(nedenstående) butikker?

Billigemobiler.dk - www.billigemobiler.dk
GoBlue.dk - www.goblue.dk
MonaTel ApS - www.monatel.dk
First Class Communication - www.1cc.dk

Med venlig hilsen,
Jan R.

Fra : Rene Knudsen

Dato : 30-12-03 23:50

Hej
det er osse en dejlig telefon du vil købe,fik selv min den 24-12 købte min
ved www.aircom.dk
Har læst at så længe men betaler med dankort er der ikke så stor en risiko
for at blive snydt,noget med at pbs kan tilbageføre pengene vis det er men
bliver snydt.
Men som sagt købte min ved aircom uden prob. med dankort.
Hilsen Rene

Fra : Jan R

Dato : 01-01-04 22:44

"Rene Knudsen" <rknudsen@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bliver snydt.
> Men som sagt købte min ved aircom uden prob. med dankort.

Du har ret i, at man til enhver tid har 14 dages fortrydelsesret ved køb i
danske internetbutikker. HosAirCom, som du forslår, er prisen for en Z600
2999,- hvilket er knap 500,- mere end, hvad den kan købes for andre steder,
så derfor vælger jeg nok ikke AirCom.

Mvh
Jan R.

Fra : mdk1

Dato : 26-01-04 13:54

hej NG jeg suntes du skal vælge telemobilia.dk der køber du mobilen og
et par dage efter får du en kontrakt og et giro-kort. jeg har netop selv
købt en z600 derinde.

ked venlig hilsen mathias

http://www.kandu.dk/