gratis sms?
Fra : Sørensen

Dato : 30-12-03 12:38

Min datter bruger alle sine lommepenge på at sende sms`er til veninderne.
Jeg mener at have set en reklame for et firma hvor sms er gratis..? Kan det
passe? Hvem tilbyder dette?
P.sørensen

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 30-12-03 12:48

Sørensen wrote:
> Min datter bruger alle sine lommepenge på at sende sms`er til
> veninderne. Jeg mener at have set en reklame for et firma hvor sms er
> gratis..? Kan det passe? Hvem tilbyder dette?

Intet er gratis, men Telia Xpress har ubegrænset* sms for 120,-
http://www.teliamobile.dk/teliamobile-dk-html-da/control/pPage?url=/pages/documents/private/frontpage/frontpage.jsp

*der er diverse forbehold som kan ses i betingelserne.
(2.9 og 4.5)

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : MJ

Dato : 30-12-03 12:47

Telia har et abb. hvor sms er gratis, men der skal betales for abb.

Se evt. her:

http://makeashorterlink.com/?B5A042BE6

--
MJ

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-12-03 13:23

"MJ" <mj@notvalid.se> wrote in message
> Telia har et abb. hvor sms er gratis, men der skal betales for abb.
>
> Se evt. her:
>
> http://makeashorterlink.com/?B5A042BE6

http://www.teliamobile.dk/teliamobile-dk-html-da/control/page?url=/pages/generated/private/private/Produkter_priser/Xpress.jsp

Skal du nok lige have fat i istedet.

Fra : Kadim

Dato : 30-12-03 14:56

ja, telia har fri sms for 120,-, kan kun betal sig hvis man sender mere en
20 sms'er om dagen ellers er det telmore 0,20 kr per sms.
120/30 = 20 sms'er

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-12-03 15:08

"Kadim" <rachid@webspeed.dk> wrote in message
> ja, telia har fri sms for 120,-, kan kun betal sig hvis man sender mere en
> 20 sms'er om dagen ellers er det telmore 0,20 kr per sms.
> 120/30 = 20 sms'er

Man skal dog også lige tænkte på mobildækningen.. Nu har telia jo elendig
dækning i forhold til de andre mobilselskaber i Danmark... og mener ikke man
kan sende SMS med express, når der bruges sonofon´s net.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-12-03 15:17

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message

> [...]
man
> kan sende SMS med express, når der bruges sonofon´s net.

Og selvom deres nye dækningskort viser at de skulle have en meget god
dækning.. Så ville jeg sku ikke tro på det overhovedet... Desuden ser det ud
til at deres beregninger af dækningen sker på baggrund, at der ingen skove,
bakker, bygninger i vejen for dækningen.. De viser fx flere steder at der er
indendørsdækning i en stor skov, hvor ingen andre dækker.. og selfølgelig
heller ikke Telia....

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 15:17

> mener ikke man
> kan sende SMS med express, når der bruges sonofon´s net.

Jo det kan man nu godt.

- Men man skal så lige tænke på, at hvis man ringer, bare lidt, så er minut
prisen 1.20 kr hvor telmore har 0.85 og tele2mobilonline har 0.69.-

Kim

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-12-03 15:20

"Kim Sørensen" <Kim_s_dkFJERN(snabelA)hotmail.com> wrote in message

> Jo det kan man nu godt.

Er du sikker? Synes da bestemt det er blevet nævt at der er spæret for Sms
SENDING ved roaming med Sonofon

Fra : Søren Christensen

Dato : 30-12-03 17:03

> [...]
man
> kan sende SMS med express, når der bruges sonofon´s net.

Jeg tror ikke det er problem for de fleste der bor i en by.
Har aldrig selv oplevet problemer i en by.

Venligst

Fra : Peter Hansson

Dato : 30-12-03 16:15

"Kadim" <rachid@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> ja, telia har fri sms for 120,-, kan kun betal sig hvis man sender mere en
> 20 sms'er om dagen ellers er det telmore 0,20 kr per sms.
> 120/30 = 20 sms'er

Min datter tømte det ene kontantkort efter det andet. Tro mig. Et Telia
Ekspress betaler sig allerede efter bare et par dage.

PH

Fra : Flemming Joensson

Dato : 02-01-04 12:24

"Peter Hansson" <peterhansson@mail.tele.dk> wrote in

> Min datter tømte det ene kontantkort efter det andet. Tro mig. Et
> Telia Ekspress betaler sig allerede efter bare et par dage.

De kort tager jo også ågerpriser sammenlignet med discount-selskaberne.

Har du prøvet at sammenligne med Telmore, CBB osv.? For 120 kr kan din
datter hos f.eks. Telmore sende 600 SMS på en måned (eller de førnævnte 20
om dagen) før det bliver billigere for hende at have Telia. Hvis hun så i
nogle måneder ikke sender 600 SMS, så er det billigere at have Telmore.

Hvis hun sender >600SMS/måned, så er Telia billigere end Telmore. Men hvis
hun også ringer fra mobiltelefonen, så har Telmore m.fl. en noget lavere
pris per minut en Telia.

Så der er mange faktorer at tage med, men man skal godt nok have et stort
forbrug, hvis det skal betale sig allerede efter et par dage at have Telia
Express, i hvert fald hvis det er sammenlignet med discount-selskaberne.

Mvh.
Flemming

Fra : Bjørn S

Dato : 30-12-03 17:37

I en begrænset mængde (5 eller 10 for dagen) : www.12send.dk

--
/Bjørn

Fra : Bjørn S

Dato : 30-12-03 17:43

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> skrev i en meddelelse

> I en begrænset mængde (5 eller 10 for dagen) : www.12send.dk

Nå, undskyld, glæden skulle ikke vare evig, den er sat ned til 1 pr. dag

--
/Bjørn

Fra : Mark

Dato : 31-12-03 00:35

> I en begrænset mængde (5 eller 10 for dagen) : www.12send.dk

Op i bagdelen med den.

www.coolsms.dk hvis vennerne har telia

http://mailkalender.tdcmobil.dk/my/servlet/my;jsessionid=SzD_g73tYL6O2iUTC3v
Hb7Dd?U1=203
10 stk om dagen + 3 gruppe smser, god service!

Mvh
Mark

Fra : Kim Schulz

Dato : 30-12-03 21:37

On Tue, 30 Dec 2003 16:14:41 +0100
> [...]
> >
> Min datter t_mte det ene kontantkort efter det andet. Tro mig. Et
> Telia Ekspress betaler sig allerede efter bare et par dage.

har du overvejet en psykolog til hende? evt. forbundet med lidt
opdragelse og info om hvad penge er og hvordan man gør sig fortjent til
dem?

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 31-12-03 01:44

Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote:

> har du overvejet en psykolog til hende? evt. forbundet med lidt
> opdragelse og info om hvad penge er og hvordan man gør sig fortjent til
> dem?

Men det virker som spild af penge at have fx TDC MobilTid, Orange Just Go
eller Sonofon Taletid 1 månedskort, der ifølge www.teleprisguide.dk endnu
tager 75 øre/sms.