Nokia 6510 som modem???
Fra : Lars

Dato : 29-12-03 17:49

Hej

Jeg har netop fået erhvervet mig en bærbar pc, og nu er det jo så at jeg
gerne ville kunne bruge min nokia 6510 som modem når jeg er i "felten".
Hvordan dælen griber jeg det an?
Hvis jeg aktivere IR på telefonen opstår der også forbindelse til
computeren. Men hvad er det for en type internet opkobling jeg skal bruge
via mobilen, og hvordan kommer jeg igang med dette?
Mit mobil abonnement er TDC som er klar til data via computer.

Som i nok kan høre er internet via mobil noget jeg ikke aner noget om, så
jeg håber at i vil hjælpe mig lidt på vej.

På forhånd tak.

MVH

Lars

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 29-12-03 21:47

Hej der!

Du kan på nedenstående link finde drivere til computeren, så du kan bruge
telefonen som modem!

http://www.nokia.com/cda1/0,1080,1406,00.html

VH
Lasse

Fra : Lars

Dato : 30-12-03 08:32

> Du kan på nedenstående link finde drivere til computeren, så du kan bruge
> telefonen som modem!
>
> http://www.nokia.com/cda1/0,1080,1406,00.html

super, tak for hjælpen.

MVH