Hvilken mobil har: FMradio/Bluetooth/kamer~
Fra : Nielsen

Dato : 29-12-03 03:54

se subj.

Many Thanx ...

Fra : Tom Rodell Marthinse~

Dato : 29-12-03 11:08

"Nielsen" <thefuturefreak@FJERNEDETTEhotmail.com> skrev i melding
news:oGMHb.65005$jf4.4035633@news000.worldonline.dk...
> se subj.
>
> Many Thanx ...

Siemens Sx1

Anbefales på det varmeste !

Tom R Marthinsen

Fra : Van Dango

Dato : 29-12-03 17:55

Hej Tom

Hvad med tasterne, er de gode? Jeg har en SL-45, hvilket jeg er fint
tilfreds med, men knapper
'hænger' en gang imellem, er absolut ikke så stramme som f.eks Nokia 3310 +

Mvh
Van

Fra : Tom Rodell Marthinse~

Dato : 29-12-03 18:41

"Van Dango" <heartcore11@hotmail.com> skrev i melding
> [...]
> tilfreds med, men knapper
> 'hænger' en gang imellem, er absolut ikke så stramme som f.eks Nokia 3310

Knappene er bedre enn de var på SL45... Telefonen henger ikke !
MEN - knappene er på hver sin side av skjermen, noe som er litt uvant til å
begynne med. Men det blir en vane....
Jeg hadde SL 45 selv, og tror jeg blir like fornøyd med min SX1

Tom