T68i og GPRS
Fra : Peter Christiansen

Dato : 26-12-03 14:45

Hej NG
Min kæreste har lige fået sig en Sony Ericsson T68i. Hun har CBB abb., og
benytter derfor sonofons netværk. Vi har prøvet at få sendt GPRS
indstillingerne til hendes telefon, men det virker ikke. Vi har sågar også
prøvet at sende en sms til sonofon, for så at få GPRS indstillingerne ind i
telefonen på den måde. Indstillingerne blev da også lagret i telefonen, men
den virker stadig væk ikke, hverken til GPRS eller MMS.

Er der nogle som kan hjælpe??

PS. Har selv en Nokia 3510i med CBB abb. og den virkede fint efter jeg havde
fået tilsendt indstillingerne.

Hilsen
Peter Christiansen

Fra : JMo.

Dato : 26-12-03 15:09

Peter Christiansen wrote:

> [...]
> indstillingerne ind i telefonen på den måde. Indstillingerne blev da
> også lagret i telefonen, men den virker stadig væk ikke, hverken til

Hvor længe er der gået siden I tilmeldte den?

Er der oprettet flere end en MMS-profil i telefonen? (Profiler hvor APN er
sat til "mms")

Har I prøvet at genstarte telefonen?

Prøv evt. at gennemgå:
http://shor.ter.dk/416027933

Fra : Claus E Beyer

Dato : 26-12-03 16:37

"Peter Christiansen" <peter994@FJERNofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Er der nogle som kan hjælpe??

> PS. Har selv en Nokia 3510i med CBB abb. og den virkede fint efter jeg havde

Er der GPRS på din kærestes CBB-abonnement? Prøv at sætte dit SIM-kort over i
kærestens T68i få sendt en GPRS-opsætning fra http://www.sonyericsson.com/dk/
for at se om det virker.

Jeg kunne forestille mig at der ikke er GPRS på kærestens abonnement, da det er
noget man skal melde sig til, og der kan godt gå lang tid fra man melder sig
indtil det virker.

-cb