Privatsalg af nyere bil...
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 04-01-04 11:37

En kammy har bedt mig forsøge at sælge hans bil. Bilen er en Toyota Celica
1,8 GT fra 1994. Men er der overhovedet nogen privatpersoner der køber en
sådan bil af en privat? - det er bare fordi at stort set alle dem der er på
DBA de holder hos forskellige forhandlere...?

- Endvidere er der vist nok gæld i bilen - hvordan håndterer man det?

Han vil gerne have 85K for den hvilket jo gør den til den billigste Celica i
DK.... ;)

Evt nogen der mangler sådan en bil? den fejler intet....

Fra : Gismo

Dato : 04-01-04 12:04

Martin / Fårevejle wrote:
> En kammy har bedt mig forsøge at sælge hans bil. Bilen er en Toyota
> Celica 1,8 GT fra 1994.

Nyere bil 1994. 10 år ??????????

Gismo.

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 04-01-04 12:29

Der skulle stå "dyrere" bil ;)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-01-04 14:59

"Martin / Fårevejle" <jadahva@NEJhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sådan bil af en privat? - det er bare fordi at stort set alle dem der er

> DBA de holder hos forskellige forhandlere...?

Så gælder det jo bare om at sætte den i til en pris, så den ikke
er_for_billig....

Hvad ligger en tilsvarende bil til hos en forhandler?

Sæt den til salg på dba, bilbasen, autoatlas - gerne med god tekst, som gode
billeder.

--
Mvh. Morten Fruergaard