Chrysler Stratus 2,0 LE 4d, et par spørgsm~
Fra : Guro.Not

Dato : 03-01-04 22:07

Hejsa..

Jeg har kig på en Stratus fra 2. månede 1998, som har kørt 136.000 km
til 109.800 kr... Forhandleren har lavet en FDM test på bilen, og jeg
så at der var en cyllender utæthed. der stod noget ala...

(1 helst under 25) 30
(2 helst under 25) 20
(3 helst under 25) 15
(4 helst under 25) 20

Så ud for cyllender 1 er værdin lige lidt høj i forhold til hvad de
andre er..
Forhandleren sagde at det var ikke noget at være nervøs over, for det
var pga. at de havde skiftet manifollen, og den havde stået ved dem
længe inden de skiftede den og kørt den ud og ind mange gange, så den
var bare sodet til, og lige efter de havde skiftet den manifol, var
fdm testen lavet....

Personligt syntes jeg at det lyder som en bil man skal holde fingerne
fra, eller hvad??? er det toppakningen som er ved at stå af?

Hvad koster det at få skiftet Top pakningen??
Hvad koster det at få skiftet gear olien hvis man har en model
automatgear?

Det var vist det...

håber at i kan hjælpe

Mhv. Guro.Not