hattehylde til Toyota celica 1600 hvor?
Fra : medic

Dato : 03-01-04 18:10

hej jeg har lige købet en Toyota celica 1600
fed bil...men der var ikke noge hattehylde pis..er der en der har en som han
hende ville af med eller selge så være sød at skriv til mig da jeg har brug
for at mine højtaler kan få en plas

eller hvis du kenner et sted hvor jeg kan købe en bare den ikke er for dyr

hilsen medic

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-01-04 18:25

"medic" <um@tele2adsl.dk> skrev :

>eller hvis du kenner et sted hvor jeg kan købe en bare den ikke er for dyr

Hvorfor ikke lave en selv, og få dine højttalere bygget ind i den med
det samme ?

Fra : medic

Dato : 03-01-04 18:35

Det vil jeg også men er bange for jeg ikke kan finde ud af det + jeg har
ikke lige de ting jeg skal bruge..

hilsen Medic

Fra : Mogens...

Dato : 03-01-04 18:37

On Sat, 3 Jan 2004 18:34:45 +0100, "medic" <um@tele2adsl.dk> wrote:

>Det vil jeg også men er bange for jeg ikke kan finde ud af det

www.dkfritidbil.dk/howto/lyd_stcar/lyd_i_en_stationcar.htm

/Mogens
....bruger af MSN Messenger

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-04 19:00

> www.dkfritidbil.dk/howto/lyd_stcar/lyd_i_en_stationcar.htm

Der er jo en hel snedker gemt i ham Jan

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-01-04 19:28

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>Der er jo en hel snedker gemt i ham Jan

Narjjj - jeg hyggede mig bare svært godt i sløjd-timerne i den
stråtækte

Fra : medic

Dato : 03-01-04 19:10

jeg tror jeg vil spøge ham om han vil lave en til mig....hehe

hilsen Medic