Autobild hvor?
Fra : ENN

Dato : 02-01-04 17:43

Nogen der ved hvor man kan købe januar udgaven af det tyske bilblad
AutoBild?

Gerne i nærheden af Kbh.

Er der evt. en der har januar 2004 udgaven og vil scanne en enkelt artikkel
og maile den til mig?

På forhånd tak

Fra : Thomas Krath

Dato : 02-01-04 17:52

> Nogen der ved hvor man kan købe januar udgaven af det tyske bilblad
> AutoBild?

DSB kiosken har det.

> Er der evt. en der har januar 2004 udgaven og vil scanne en enkelt
> artikkel og maile den til mig?

Nix.

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : ENN

Dato : 02-01-04 17:54

Vil fluks køre ned iu DSB``eren og se om jeg kan købe et eksemplar - tak for
tippet

Fra : Thomas Krath

Dato : 02-01-04 17:58

> tak for tippet

.... skråstreg - selv tak ;)

Fra : Mogens...

Dato : 02-01-04 18:29

On Fri, 2 Jan 2004 17:43:13 +0100, "ENN" <enn@nomail.com> wrote:

>Nogen der ved hvor man kan købe januar udgaven af det tyske bilblad
>AutoBild?
>Er der evt. en der har januar 2004 udgaven og vil scanne en enkelt artikkel
>og maile den til mig?

Januarudgaven? -> Bladet udkommer een gang om ugen!
Kan du vente lidt (een uge), har du alle artikler hér: www.autobild.de

/Mogens
....bruger af MSN Messenger

Fra : ENN

Dato : 02-01-04 19:01

Fik det købt på DSB kiosken - formidabelt så mange bilblade de har der.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 02-01-04 19:06

> Fik det købt på DSB kiosken - formidabelt så mange bilblade de har der.

Var det en test af den nye Volvo S40 du var på udkig efter?

Niels

Fra : ENN

Dato : 02-01-04 19:10

Nej - det var nu faktisk en artikkel om revner i bagaksel befæstigelserne på
en E46 (BMW) - jeg skal muligvis have en V50 som den kommer til at hedde men
ikke en S40.
Jeg har haft kendskab til de omtalte revner på E46``erne og ved at BMW
ændrede konstruktionen men ikke fra hvilken produktionsdato - nu kan jeg se
at min E46 er udenfor risikosonen

Fra : John Doe

Dato : 02-01-04 19:35

"ENN" <enn@nomail.com> wrote in message
> [...]

> Jeg har haft kendskab til de omtalte revner på E46``erne og ved at BMW
> ændrede konstruktionen men ikke fra hvilken produktionsdato - nu kan jeg

Hvilken E46 har du?

Fra : ENN

Dato : 02-01-04 20:04

320d touring 2001