Tandrem på suzuki Baleno
Fra : Jesper Klitsgaard

Dato : 03-01-04 13:55

Hej NG
er der nogen der har erfaring med skift af tandrem på ovennævnte, jeg tænker
på er der låsehuller, og hvormeget skal pilles af ?
mvh. Jesper
nb.fjern zz i mailadressen ved svar.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-01-04 16:02

On Sat, 3 Jan 2004 13:54:45 +0100, "Jesper Klitsgaard"
<bandit600zz@post.cybercity.dk> wrote:

>Hej NG
>er der nogen der har erfaring med skift af tandrem på ovennævnte, jeg tænker
>på er der låsehuller, og hvormeget skal pilles af ?

>--

Det har jeg ikke meget forstand på, men jeg er helt sikker på, at hvis
du ikke udviser mere omhu ved monteringen af remmen end ved
justeringen af tid/dato på din PC, så kommer den aldrig til at gå
ordentligt.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : alexbo

Dato : 02-01-04 17:20

"Jesper Klitsgaard" skrev

> er der nogen der har erfaring med skift af tandrem på ovennævnte, jeg
tænker
> på er der låsehuller, og hvormeget skal pilles af ?

Jeg skiftede sådan en fyr, for et par mdr. siden,
der er ingen låsehuller, det er en fransk specialitet,
helt præcis hvad der skal af, kan jeg ikke huske, men det var ganske enkelt,
ingen grimme overraskelser, og rimeligt med plads.
Det er kun et spørgsmål om motorophænget skal af eller ej, men har man en
ordenlig donkraft, tilat holde motoren imens, er det jo ligemeget.
Remskiven skal måske trækkes af, det er ikke ualmindeligt på japanere.

mvh
Alex Christensen

Fra : Jan Riber

Dato : 02-01-04 20:00

"alexbo" <alexbo@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> der er ingen låsehuller, det er en fransk specialitet,

Hvad mener du med denne sætning?

--
Venlig hilsen Jan
*Der eeelsker Fransk*

Fra : alexbo

Dato : 02-01-04 20:40

"Jan Riber" skrev

> Hvad mener du med denne sætning?
Jan
*Der eeelsker Fransk*

Mange gode ting kommer fra Frankrig, også låsehuller, det er for at kunne
holde takten.

mvh
Alex Christensen

Fra : Jan Riber

Dato : 02-01-04 22:34

"alexbo" <alexbo@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Mange gode ting kommer fra Frankrig, også låsehuller, det
er for at kunne
> holde takten.

Så forstår jeg bedre.. Jeg fik læst det du havde skrevet i
første omgang som om at det var en fransk specialitet at der
IKKE var låsehuller.
Heldigt at jeg ikke startede med at overfuse dig

--
Venlig hilsen Jan
http://www.dkfritidbil.dk/whois/jan_riber/jan_riber.htm

Fra : alexbo

Dato : 03-01-04 00:02

"Jan Riber" skrev

> Heldigt at jeg ikke startede med at overfuse dig

Det var ikke held.
At sikre sig at man har forstået tingene rigtigt,
inden man sviner folk til, er et tegn på omtanke.

Jeg troede til gengæld, du var i nytårshumør, og havde helt andre "franske"
tanker.
Det var derfor jeg klippede lidt i din signatur.

mvh
Alex Christensen

Fra : Jan Riber

Dato : 03-01-04 00:31

> [...]
>
> Det var ikke held.
> At sikre sig at man har forstået tingene rigtigt,
> inden man sviner folk til, er et tegn på omtanke.

Nemlig.. Man deltager frivilligt i snakken herinde, så der
er jo ingen grund til at tale med store bogstaver.

> Jeg troede til gengæld, du var i nytårshumør, og havde
helt andre "franske"
> tanker.

*LOL* Hvem ved? Det havde jeg måske også:)

--
Venlig hilsen Jan
http://www.dkfritidbil.dk/whois/jan_riber/jan_riber.htm